اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/12/07
08:05
#چند_خبر_مهم 1️⃣نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای خودروهای لوکس بیش از یک میلیارد تومان، مالیات یک تا ۴ درصدی تصو...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای خودروهای لوکس بیش از یک میلیارد تومان، مالیات یک تا ۴ درصدی تصویب کردند.



۲️⃣چادرملو با ارائه گزارش عملکرد ۱۱ ماهه، بالغ بر ۴۱.۱ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۸۳ درصدی روبرو شد.



۳️⃣رحمتی معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا از اجرای فروش متری مسکن طی هفته های آینده و امکان راه اندازی قرارداد آتی سیمان و میلگرد خبر داد.



۴️⃣شرکت سپرده گذاری مرکزی با ارائه گزارش ماهانه اعلام کرد: در بهمن ماه بالغ بر ۱۳۹ هزار و ۳۴۸ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه سجام صورت گرفت و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز به ۱۳۷ هزار و ۹۵ مورد رسید که نسبت به دی با رشد بیش از ۸۸ درصدی مواجه شد.



۵️⃣رئیس کل سازمان امور مالیاتی از کاهش مالیات ارزش افزوده ۹ قلم کالای اساسی به یک درصد توسط ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا خبرداد. ۹ قلم کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، لپه، عدس، ذرت، روغن خوراکی، جو، سویا و برنج و کنجاله نرخ مالیات بر ارزش افزوده یک درصدی پرداخت می‌کنند.




www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0