بورس پرس
1402/12/25
00:00
واریز مرحله دوم سود ۴۹۲ تا ۹۰۶ هزار تومانی سهام عدالت آغاز شد

رئیس سازمان بورس از آغاز واریز مرحله دوم سود ۴۹۲ تا ۹۰۶ هزار تومانی سهام عدالت مشمولان مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مجید عشقی با اشاره به واریز دو مرحله ای سود سهام عدالت سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه پذیر، گفت: پرداخت سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت از پنجشنبه آغاز و به مدت ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد.


وی افزود: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اطلاعات سهامداران سهام عدالت را چهارشنبه به بانک‌های عامل ارسال کرد تا فرایند واریز سود از دیروز عملیاتی شود. دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ و ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت می کنند.


عشقی ادامه داد: با وجود پیگیری های سازمان بورس، ۸ شرکت سود سهام عدالت را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که این سازمان اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تامین وجوه از سوی شرکت های سرمایه پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.


بر اساس این گزارش، مرحله نخست واریز سود سهام عدالت سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ که اواخر آذر ماه انجام شد، شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار سود واریز کرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0