اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/03/24
07:53
#چند_خبر_مهم 1️⃣زمان قطعی واگذاری ۱۵ درصد از سهام گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری برای چهارشنبه جاری تعیین شد تا پنجمین شرکت جدید د...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣زمان قطعی واگذاری ۱۵ درصد از سهام گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری برای چهارشنبه جاری تعیین شد تا پنجمین شرکت جدید در سال جاری وارد بازار شود.



۲️⃣روح الله عباسپور عضو کمیسیون صنایع و معادن از قرار گرفتن طرح عرضه کل محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا از حلقه ابتدا تا انتها در نوبت بررسی صحن علنی مجلس برای بار دوم خبر داد.



۳️⃣حمید رضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به هدف گذاری تعامل برد-برد با بخش خصوصی از بهره برداری ابرپروژه انتقال نفت گوره-جاسک در آینده نزدیک با تامین تختال های API مورد نیاز این خط خبر داد.



۴️⃣طبق پیش بینی وزیر نفت عراق در صورت ادامه سیاست کاهش تولید توسط اوپک پلاس، قیمت نفت در نیمه دوم سال جاری میلادی به ۷۵ دلار در هر بشکه می رسد.



۵️⃣اوپک: تولید نفت ایران در خرداد ماه ۱۴۰۰ به ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار بشکه در روز رسیده که نسبت به ماه پیش از آن ۴۲ هزار بشکه در روز افزایش یافته است. با این میزان تولید ایران در رتبه چهارم کشورهای عضو اوپک قرار دارد. متوسط قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران نیز با ۳ دلار و ۷۲ سنت افزایش نسبت به ماه پیش از آن به ۷۷.۷۲ دلار رسید.



www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0