آکادمی هلاکوئی
1400/01/19
00:00
معاملگر ارز دیجیتال در بین جوان ترین میلیاردرهای جهان

لیست جوانترین میلیاردر های جهان در سال ۲۰۲۱…

لیست جوانترین میلیاردر های جهان در سال ۲۰۲۱ که شامل ثروتمندان موروثی ، یک معامله گر ارز دیجیتال و بنیانگذاران استارت آپ های فن آوری است ، به تازگی منتشر شد.


شرکت رسانه ای و مجله آمریکایی فوربس لیست میلیاردرهای خود را در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. در حال حاضر این رسانه ۲،۷۵۵ عضو دارد که اخیرا کیم کارداشیان به این لیست اضافه شده است.


“جوانترین میلیاردرها” همیشه بخش جذابی از این رسانه هستند. در اینجا ترکیبی از ثروت های موروثی و ثروت های خود ساخته را مرور می کنیم:


کوین دیوید لمان (۱۸ ساله ؛ ثروت خالص ۳.۳ میلیارد دلار): نوجوان آلمانی ۵۰ درصد سهام پدرش را در یک شرکت زنجیره ای دارو معروف به (dm-drogerie markt) به ارث برد.


وانگ زلونگ (۲۴ ساله ؛ ثروت خالص ۱.۵ میلیارد دلار): او تبعه چین سهمی در تجارت مواد شیمیایی رنگدانه از خانواده خود به ارث برد.


الکساندرا و کاتارینا آندرسن (۲۴ ، ۲۵ ساله ؛ ثروت خالص ۱.۴ میلیارد دلار): خواهران آندرسن سهمی در یک شرکت سرمایه گذاری نروژی را که توسط پدرشان ، یوهان (که هنوز در این حوزه فعالیت دارد) اداره می شود ، به ارث بردند.


آستین راسل (۲۶ ساله ؛ ثروت خالص ۲.۴ میلیارد دلار): راسل در سال ۲۰۱۲ از دانشگاه استنفورد اخراج شد و استارتاپی را ایجاد کرد که فن آوری اتومبیل خودران به نام لیداررا توسعه دهد. وقتی این شرکت معروف به (Luminar Technologies) در ماه دسامبر از طریق شبکه شرکتی (SPAC) به عموم معرفی شد و در نتیجه هم اکنون راسل به لیست میلیاردرهای رسانه فوربس پیوست.


اندی فانگ و استنلی تانگ (۲۸ ، ۲۸ ساله ؛ ثروت خالص هریک ۲ میلیارد دلار) این ۲ کارآفرین در سال ۲۰۱۳ شرکت DoorDash را تاسیس کردند و با عرضه عمومی سهام شرکت در دسامبر ، میلیاردر شدند.


سام بانکمن فرید (۲۹ ساله ؛ ثروت خالص ۸.۷ میلیارد دلار): فارغ التحصیل موسسه فناوری ماساچوست با تجارت در ارز های دیجیتال از طریق شرکت های خودش Alameda Research و FTX حدود ۱۰ میلیارد دلار ثروت به دست آورد. بانکمن فرید طرفدار شدید بشر دوستی است ، زیرا او بر این اعتقاد دارد که انسان هر چقدر می تواند باید درآمد کسب کند و تا آنجایی که می تواند آنرا ببخشد (وی یکی از اصلی ترین همراهان رئیس جمهور بایدن بود).



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: thehustle


انتهای خبر

0
0