اقتصاد نیوز
1402/07/05
17:06
فرصت آفرینی فراطرح فولاد در بازار ترکیه

صنعت فولاد ایران در سال های اخیر شاهد شکوفایی بازیگران تازه‌ای بوده که هر کدام به نوبه خود توانسته‌اند، گوشه‌ای از بازار بزرگ ایران و کشورهای همسایه را از آن خود کنند.

فرصت آفرینی فراطرح فولاد در بازار ترکیه

کدخبر: ۶۰۰۶۷۳ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۶ صنعت فولاد ایران در سال های اخیر شاهد شکوفایی بازیگران تازه‌ای بوده که هر کدام به نوبه خود توانسته‌اند، گوشه‌ای از بازار بزرگ ایران و کشورهای همسایه را از آن خود کنند.

فرصت آفرینی فراطرح فولاد در بازار ترکیه

رپرتاژ آگهی: در این میان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت فولاد کشور، توسعه حوزه فعالیت شرکت های خصوصی است. این بنگاه‌های اقتصادی در سال‌های اخیر گام‌های بزرگی در افزایش عرضه خود به بازارهای هدف برداشته‌اند. یکی از این شرکت‌ها فراطرح فولاد است که از سال ۷۶ تاکنون توانسته گام‌های مهمی در توسعه حوزه فعالیت خود بردارد.


شرکت مذکور در این سال‌ها همسو با افزایش ظرفیت‌های صنعت فولاد توانسته ضمن کارآفرینی در زمینه فلزات معدنی، اقدام به ایجاد ۵ زیر مجموعه با نا‌م‌های فراطرح فولاد، فراطرح نورد، فراطرح معدن، فراطرح آلیاژ، سانا استیل و فرانام کند. فراطرح فولاد همچنین با توجه به استفاده از ظرفیت‌های زیست محیطی تولید فولاد به روش‌های سبز، در کنار توسعه هوشمند کیفیت تولیدات خود را هم به موازات کمیت تولید افزایش دهد.


با این حال مدیران فراطرح فولاد حیطه فعالیت خود را در این سطح محدود نکردند و حال در نظر دارند تا به منظور توسعه هرچه بیشتر گستره فروش، در کشورهای همسایه، ضمن افزایش سودآوری و ارتقاع ساختار درآمد زایی، به نوبه خود در مسیر اعتلای نام ایران نیز قدم بردارند.


21

به همین منظور شرکت یاد شده می خواهد تا با حضور در نمایشگاه متال اکسپو ۲۰۲۳ استامبول ضمن رسیدن به اهداف یاد شده، حوزه نفوذ خود در کشور ترکیه را به عنوان یکی از مهمترین بسترهای مصرف محصولات فولادی افزایش دهد. علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند در روزهای ۲۷ تا ۳۰ سپتامبر مقارن با پنجم تا هشتم مهرماه سال جاری، از غرفه شرکت فراطرح فولاد واقع در سالن های ۹، ۱۰ و ۱۱ دیدن فرمایند.


23

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.


توانسته ضمن آفرینی نوبه فراطرح کپی لینک کوتاه کپی شد ۱ این مطلب برایتان مفید است؟

انتهای خبر

0
0