صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان
1400/12/21
00:00
صندوق لوتوس پارسیان ۲۴ اسفند ماه سود پرداخت می‌کند

با توجه به فرا رسیدن هفته پایانی سال ۱۴۰۰ و در پیش بودن تعطیلات نوروزی، ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت سال نو، به اطلاع می‌رسانیم تغییراتی در زمان محاسبه و پرداخت سود دوره اسفندماه صندوق لوتوس پارسیان صورت گرفته است که در ادامه به استحضار سرمایه‌گذاران محترم این صندوق می‌رسد.


تامین سرمایه لوتوس به عنوان مدیر صندوق لوتوس پارسیان تصمیم گرفته است باتوجه به تعطیلی‌های پیش‌رو و به منظور پرداخت سریع‌تر سود به سرمایه‌گذاران محترم، تقسیم سود این صندوق را دو روز زودتر و در تاریخ ۲۳ اسفند ماه انجام دهد. بنابراین در دوره جاری، ۲۳ اسفند ماه روز پایانی دوره محسوب شده و واریز سود در تاریخ ۲۴ اسفند ماه انجام خواهد شد.


بر این اساس، دوره اسفند ماه ۲۸ روزه است و سود این دوره به جای ۳۰ روز به ازای ۲۸ روز محاسبه و واریز می‌شود به این ترتیب روز ۲۴ اسفندماه اولین روز دوره فروردین ماه خواهد بود و لذا سود دوره فروردین ماه به جای ۲۹ روز، ۳۱ روزه محاسبه و پرداخت خواهد شد.


جهت شفاف‌سازی بیشتر به اطلاع می‌رسانیم این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده است که روز ۲۵ام اسفندماه که به طور معمول باید آخرین روز دوره می‌بود، چهارشنبه بوده و لذا اولین روز کاری بعد از آن روز شنبه ۲۸ اسفند ماه می‌شد که آخرین روز کاری بانک‌ها و ادارات قبل از شروع تعطیلات نوروزی است؛ مدیر صندوق لوتوس در راستای رضایت سرمایه‌گذاران محترم و به این جهت این تصمیم را اتخاذ کرده است که سرمایه‌گذاران محترم امکان دریافت و بهره‌برداری از سود خود را در زمان قبل از آغاز تعطیلات داشته باشند.


سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در صندوق لوتوس پارسیان دارند توجه داشته باشند روز ۲۴ اسفند ماه اولین روز دوره جدید صندوق است و لذا روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه بهترین زمان برای صدور در صندوق (سرمایه‌گذاری) خواهد بود.

انتهای خبر

0
0