آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
19:20
افزایش فشار بر صنعت رمزارزی توسط بایدن با انتخاب این نامزد جدید ناظر وال استریت

به گفته یک منبع نزدیک به بلومبرگ، رئیس…

به گفته یک منبع نزدیک به بلومبرگ، رئیس جمهور جو بایدن ممکن است یک استاد حقوق را که به دلیل انتقاد از صنعت رمزارزها و تشویق برای افزایش نقش دولت در بخش بانکی و مالی مشهور است، برای اداره یک تنظیم کننده وال استریت معرفی کند.


دستور کار عمروا


ساول عمروا (Saule Omarova)، نامزد انتخابی بایدن، بارها اظهار داشت که بانکداری را همانطور که مردم امروز می دانند تغییر خواهد داد. عمروا ممکن است هفته آینده یا حتی این هفته به دفتر کنترل ارز (OCC) بپیوندد. هدف اصلی OCC نظارت بر بزرگترین موسسات وام دهنده کشور است که شامل JPMorgan Chase & Co. ،Bank of America Corp و Citigroup Inc می شود.


انتظار می رود عمروا مقررات و کنترل بر وال استریت را تشدید کند و قوانین سختگیرانه تری را در صنعت اعمال کند. اما هنوز این موضوع سوال برانگیز است که آیا بایدن از موقعیت عمروا حمایت خواهد کرد یا نه زیرا بخشی از دستور کار وی حذف بانک های مصرف کننده از بخش خصوصی به فدرال رزرو بوده است.


مشکلات مربوط به رمزارزها


ساول همچنین فرصت خود را برای نقد صنعت در حال توسعه ارزهای دیجیتال از دست نداده است و گفت که این صنعت به نفع سیستم مالی ناکارآمد کشور است. عمروا معتقد است که دارایی های دیجیتال اقتصاد سنتی را بی ثبات می کند و می توانند توسط شرکت های خصوصی برای جلوگیری از پرداخت مالیات و سایر فعالیت های غیرقانونی مورد استفاده قرار گیرد.


پیش از این، دولت بایدن برای یافتن نامزد مناسب برای OCC تلاش می کرد. کاخ سفید همه نامزدهای قبلی از جمله مقامات خزانه داری مخالف که دستور کار آنها مطابق سیاست های مترقی دموکراتیک نبود را کنار گذاشت.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0