ساعت بورس
1400/09/08
05:47
📈📉📈 با نوبیتکس سرمایه‌تان را زیر نظر بگیرید 🛎 دیگر لازم نیست منتظر فعالسازی پنل سود و زیان بمانید. هفته گذشته همه درخواست‌های کاربران برای ایجاد #...

📈📉📈


با نوبیتکس سرمایه‌تان را زیر نظر بگیرید



🛎 دیگر لازم نیست منتظر فعالسازی پنل سود و زیان بمانید. هفته گذشته همه درخواست‌های کاربران برای ایجاد #پرتفوی پذیرفته شده و از این پس تنها ۲۴ساعت بعد از ثبت درخواست فعالسازی، محاسبات سود و زیان کاربر آغاز می‌شود.



📊 پنل سود و زیان #نوبیتکس اطلاعاتی مثل عمکرد روزانه، هفتگی و ماهانه شما در بازار رمزارزها را در اختیارتان می‌گذارد تا ببینید بازدهی سبد شما چطور بوده. همچنین با این پنل می‌توانید سهم هر دارایی از کل سرمایه را مشاهده کنید.



📈 با نمودار سود و زیان تجمیعی متوجه می‌شوید که در مجموع ۳۰روز گذشته، چند درصد سود یا ضرر کرده‌اید. همچنین نمودار سود و زیان روزانه به شما نشان می‌دهد در هر روز از هفته یا ماه گذشته، دارایی‌تان چه تغییراتی داشته است.



📉 اگر تراکنش زیادی با نوبیتکس دارید و دارایی‌هایتان را دائم جابه‌جا می‌کنید، با استفاده از نمودار ارزش کل دارایی‌ها می‌توانید ببینید در طول دوره‌های مختلف هفتگی و ماهانه، ارزش دارایی‌هایتان در کیف پول نوبیتکس چقدر بوده.



📈📉📈



❇️ اطلاعات بیشتر:



https://nobitex.ir/product/portfolio/



انتهای خبر

0
0