دنیای اقتصاد
1399/08/25
17:12
ماسک‌های چینی ۶۰۰ تومانی 😷 ماسک‌های چینی به صورت فله‌ای در ابعاد میلیونی وبه صورت کانتینری وارد می‌شود به طوری که قیمت تمام شده آنها در تهران دانه...

ماسک‌های چینی ۶۰۰ تومانی



😷 ماسک‌های چینی به صورت فله‌ای در ابعاد میلیونی وبه صورت کانتینری وارد می‌شود به طوری که قیمت تمام شده آنها در تهران دانه‌ای۶۰۰تومان می‌شود و عملا هیچ تولید‌کننده‌ای توان رقابت با این قیمت را ندارد.



😷 برخی واحدهای مجوز دار وقتی دیدند که قیمت تمام شده آن درب کارخانه کمتر از ۶۰۰ تومان در می‌آید آن هم با کیفیت بالا اقدام به خرید فله‌ای آن می‌کنند و بعد در کارگاه یا کارخانه خودشان بسته بندی و به نام برند خودشان به بازار عرضه می‌کنند.



😷 همین قیمت‌ها باعث شده که فقط کارخانه‌های بزرگ که تولید بالا دارند بتوانند در بازار بمانند و آنها هم با سود نهایت ۵ درصد جنس می‌فروشند به‌طوریکه الان قیمت ماسک سه لایه با ملت بلون به‌صورت عمده ۱۰۵۰ تومان است و به شرکت‌های پخش۱۱۵۰ تومان می‌دهند تا در نهایت ۱۳۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده برسد.



😷 هر چند برخی مراکز به خصوص درمانگاه‌های بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها به افرادی که ماسک ندارند و از ورود آنها جلوگیری می‌شود تا ۳ هزار تومان هم ماسک می‌فروشند.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




https://b۲n.ir/۷۱۲۳۶۹



انتهای خبر

0
0