بورس۲۴
1402/08/13
13:22
مشارکت فعال بانک آینده در «هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راه‌سازی و صنایع وابسته»

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راه‌سازی و صنایع وابسته، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

بورس۲۴ : هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راه‌سازی و صنایع وابسته، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.


بانک آینده با گستره متنوعی از خدمات و محصولات بانکی و مالی و با هدف همراهی و حمایت از فعالان این صنعت در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.


گفتنی است این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت مشاوره‌های لازم در زمینه‌های خدمات مالی، اعتباری و بانکی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ در غرفه بانک آینده، سالن‌های ۱۰ و۱۱ حضور یابند.


شایان ذکر است، بانک آینده به منظور تحقق کارآفرینی و اشتغال‌زایی در این عرصه که یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های عملی وزارت صمت (صنعت، معدن، تجارت) است، آمادگی ارائه انواع خدمات مالی، بانکی و اعتباری در این حوزه بسیار مهم است.


انتهای خبر

0
0