بورس پرس
1402/09/06
14:13
افتتاح رویداد فناوری آینده عمان با حضور همراه اول

سومین رویداد نمایشگاهی فناوری آینده عمان با حضور همراه اول در مرکز همایش ها و نمایشگاه های پایتخت این کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، رویداد فناوری آینده با عنوان تجاری The Future Tech که یکی از مهم ترین رویدادهای فناوری حوزه B۲B و B۲G است، صبح دوشنبه ۶ آذر با حضور همراه اول در مرکز همایش ها و نمایشگاه های پایتخت عمان آغاز به کار کرد.


این نمایشگاه که با پشتیبانی بانک مرکزی عمان و همت وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات این کشور تا ۷ آذر دایر است، توسط علی الشیدانی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این وزارتخانه افتتاح شد که در ادامه بازدیدی از غرفه شرکت ارتباطات سیار ایران داشت.


همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه با شعار هدف گذاری بی نهایت و در قالب ۶ بخش تخصصی در سالن اصلی این نمایشگاه تخصصی حضور یافته و به ارائه و معرفی خدمات فناورانه، دیجیتال و سازمانی می پردازد.


نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه با نگاه به فرصت های موجود در بازارهای منطقه و صادرات فناوری، ارائه خدمات را در قالب بخش های پلتفرم های دیجیتال، توریسم، سرمایه گذاری خطرپذیر و استارت آپ ها، اینترنت اشیاء، پروژه های B۲G و راه حل های تجاری و زیرساخت برای مخاطبان تخصصی این رویداد دارد.


این رویداد نمایشگاهی که میزبان بیش از ۱۱ کشور است، فرصتی برای گفت و گوهای چند جانبه کشورها با حضور شبکه ای از مدیران ارشد، تصمیم گیران، سیاست گذاران، مقامات دولتی و کارشناسان حوزه فناوری های ارتباطی را فراهم آورده تا ضمن بحث درباره چالش های فعلی به دنبال راهکارهایی برای تقویت فرصت های تجاری، توسعه استراتژی های بازار، اشتراک گذاری دانش و شناسایی راه حل هایی که آینده فناوری را شکل می دهند، باشند.


همچنین برای این رویداد که طی این دو روز از ساعت ۹ تا ۱۷ برقرار است، مجموعه ای از سخنرانی های کلیدی مبتنی بر مطالعات موردی و میزگرد در نظر گرفته شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0