اخبار سایت بورس تهران
1402/12/15
18:34
پرسش و پاسخ درخصوص اطلاعات مالی و گزارش ارزشیابی سهام شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون (سهامی عام)

اطلاعات مالی و گزارش ارزشیابی سهام شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون با نماد معاملاتی "فبیستون" در تارنمای عرضه اولیه بورس تهران (به نشانی ipo.tse.ir) قرار گرفته است. علاقه مندان می توانند سوالات خود را از طریق سامانه تدان و یا تارنمای عرضه اولیه بورس تهران مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین ­الملل بورس تهران، بر اساس دستورالعمل پذیره ­نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و رویه برگزاری جلسه معارفه ناشران متقاضی عرضه اولیه در بورس اوراق بهادار تهران، با توجه به اعلام آمادگی شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون برای عرضه سهام در بازار اصلی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، به آگاهی می­رساند اطلاعات مالی و گزارش ارزشیابی سهام آن شرکت در تارنمای عرضه اولیه بورس تهران قرار گرفته است. اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان (به نشانی tedan.ir ) می­توانند سوالات خود را از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ تا تاریخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۲ در این سامانه مطرح نمایند.


همچنین کلیه علاقمندان و سرمایه­گذاران می­ توانند از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ تا پایان تاریخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ با مراجعه به تارنمای عرضه اولیه بورس تهران (به نشانی ipo.tse.ir )، سوالات خود را در ارتباط با اطلاعات مالی و گزارش ارزشیابی سهام شرکت مذکور مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایند.


راهنمای استفاده از تارنمای عرضه اولیه در خصوص طرح پرسش و پاسخ از شرکت­­های در جریان عرضه اولیه، از پیوند زیر قابل دریافت است.


راهنمای استفاده از تارنمای عرضه اولیه



انتهای خبر

0
0