سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/23
08:39
#پیش_بینی_بازار #روزنه ✍️ در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته زیر فشار عرضه بود و کلیه شاخص‌ها با رنگ سرخ به ...

#پیش_بینی_بازار


#روزنه



✍️ در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته زیر فشار عرضه بود و کلیه شاخص‌ها با رنگ سرخ به کار خود خاتمه دادند. در نتیجه این رویداد باری دیگر روند خروج نقدینگی توسط سهامداران حقیقی شتاب گرفت.



💢 به نظر می‌رسد معامله‌گران کماکان ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به فضای شفاف‌تر بعد از انتخابات موکول کنند و همین رویداد موجب کاهش ارزش معاملات و عقب‌گرد شاخص‌ها شده است. البته همانطور که قبلا هم اشاره شد، بازار بطور کلی از فضای هیجانی فاصله گرفته و با وجود حرکت نزولی در بسیاری از نمادها اما خبری از صفوف فروش در نمادهای مورد توجه و تاثیرگذار نیست.



🔰 بنابراین این چند روز را هم باید صبر کرد تا بلکه با مشخص شدن رئیس دولت سیزدهم و رسیدن گزارش عملکرد تولید و فروش خرداد ماه، بازار بتواند روی ریل منطق قرار بگیرد. برای امروز احتمالا فشار عرضه در نیمه نخست معاملات بالا باشد اما انتظار می‌رود با گذر از نیمه ابتدایی، به مرور شاهد غلبه تقاضا بر عرضه‌ها و بهبود روند معاملات باشیم.



انتهای خبر

0
0