بورس۲۴
1399/04/08
18:27
مقایسه بازارهای بورس، طلا و ارز در هفته نخست تیر ماه

به گزارش خبرنگار بورس ۲۴، مقایسه عملکرد بازارهای سهام، ارز و سکه در سال جاری بیانگر آن است، که بازار سهام در این مدت با ۱۷۶.۷ درصد، بیشترین سود را نسبت به بازارهای ارز و سکه نصیب خود کرده است. بر این اساس...

بورس۲۴ : بازار سرمایه با افزایش ۱۵.۴ درصدی و بازارهای ارز (دلار) و سکه به ترتیب با رشد ۱.۹ و ۸.۴ درصدی هفته گذشته را پشت سر گذاشتند.


به گزارش خبرنگار بورس۲۴ ، مقایسه عملکرد بازارهای سهام، ارز و سکه در سال جاری بیانگر این است، که بازار سهام در این مدت با ۱۷۶.۷ درصد، بیشترین سود را نسبت به بازارهای ارز و سکه نصیب خود کرده است.


این در حالیست که در این مدت بازار ارز (دلار) با رشد ۱۸.۹ درصدی و بازار سکه با افزایش ۳۸.۷ درصدی مواجه بوده اند.


این گزارش می افزاید: در هفته ای که گذشت نیز بازار سرمایه افزایش ۱۵.۴ درصدی و بازار ارز(دلار) و بازار سکه به ترتیب رشد ۱.۹ و ۸.۴درصدی را نصیب سرمایه فعالان خود کرده اند.


این در شرایطی است که در هفته گذشته گروه‌های استخراج سایر معادن با ۲۵.۶ درصد، حمل و نقل با ۲۵.۱ درصد، خدمات فنی و مهندسی با ۲۲ درصد، استخراج کانه های فلزی با ۲۱.۷ درصد و فلزات اساسی با ۲۰.۵ درصد بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص بورس داشته اند و در مقابل گروه های کاشی و سرامیک با ۶.۲ درصد، انتشار، چاپ و تکثیر با ۴.۳ درصد، سایر محصولات کانی غیرفلزی با ۰.۷ درصد، قند و شکر با ۰.۶ درصد و محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر با ۰.۳ درصد بیشترین اثر منفی را بر نماگر بازار سهام از خود بجای گذاشتند.


همچنین گروه‌های بانک ها و موسسات اعتباری با ۱۰۸۸۶میلیون سهم، خودرو و ساخت قطعات با دادوستد ۶۲۹۳میلیون سهمی، سرمایه‌گذاری‌ها با ۲۶۳۰میلیون سهم، محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر با ۲۲۱۳میلیون سهم، فلزات اساسی با ۱۹۴۲ میلیون سهم، سیمان، گچ و آهک با ۱۵۸۷ میلیون سهم، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی با ۱۴۷۷ میلیون سهم، محصولات شیمیایی با ۱۳۹۲ میلیون سهم، انبوه سازی، املاک و مستغلات با ۱۳۷۲ میلیون سهم، استخراج کانه های فلزی با ۹۷۷ میلیون سهم، سایر واسطه‌گری‌های مالی با ۸۹۶ میلیون سهم، فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با ۸۵۵ میلیون سهم، بیمه و صندوق های بازنشستگی بجز تامین اجتماعی با ۶۰۶ میلیون سهم، محصولات کاغذی با ۵۷۰ میلیون سهم و مواد و محصولات دارویی با ۵۴۸ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات هفتگی را در هفته گذشته به نام خود ثبت کردند.


انتهای خبر

0
0