آکادمی هلاکوئی
1400/06/31
20:20
کاهش علاقه به دوج کوین با کاهش تعداد معاملات روزانه به پایین ترین سطح خود در چند سال اخیر

پس از اینکه دوج کوین در اوایل سال…

پس از اینکه دوج کوین در اوایل سال جاری قلب و ذهن جامعه سرمایه گذاری را با دستاوردهای چشمگیر خود تسخیر کرد، اکنون محبوبیت آن کاهش یافته است.


به گفته ارائه دهنده داده های رمزارزی CryptoCompare، تعداد تراکنش های روزانه در شبکه آن به ۱۸،۰۰۰ کاهش یافته است. پس از رسیدن به بیش از ۱۴۰،۰۰۰ تراکنش روزانه در آوریل (فروردین)، حالا به پایین ترین سطح خود از سال ۲۰۱۷ رسیده است.


2021 09 22 20 27 39 Interest in Dogecoin Plummets as Daily Transactions Reach Multi Year Low - کاهش علاقه به دوج کوین با کاهش تعداد معاملات روزانه به پایین ترین سطح خود در چند سال اخیر

نرخ معاملات روزانه یکی از معیارهای زنجیره ای اساسی است که نشان دهنده استفاده از بلاک چین می باشد.


قیمت دوج کوین نیز ۷۱ درصد نسبت به بالاترین سطح خود در تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) که ۰/۷۳ دلار بود، کاهش یافته است.


علاوه بر این، تعداد جستجوهای گوگل برای عبارت “Dogecoin” نیز به پایین ترین سطح خود از اواخر ژانویه (اوایل بهمن ۹۹) رسیده است.


2021 09 22 20 28 46 Interest in Dogecoin Plummets as Daily Transactions Reach Multi Year Low - کاهش علاقه به دوج کوین با کاهش تعداد معاملات روزانه به پایین ترین سطح خود در چند سال اخیر

در حالی که مشخص شد رالی دوج کوین یک حباب بوده که به سرعت ترکیده است، اما زود است که بگوییم این میم کوین یک مد زودگذر بوده است.


به هر حال، دوج کوین از سال ۲۰۱۳ کار خود را شروع کرده است، از ۲ چرخه وحشیانه بازار خرسی جان سالم به در برده و حالا در سال ۲۰۲۱ قوی تر از همیشه بازگشته است.


همچنین این میم کوین با استقبال گسترده تری از سوی سایر گروه ها روبرو شده است، به طوری که مدیرعامل AMC، آدام آرون (Adam Aron) اخیرا نظرسنجی در توییتر انجام داده است تا بداند که آیا فالوور هایش می خواهند بزرگترین گروه سینمایی ایالات متحده دوج کوین را بپذیرد یا خیر.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0