اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1399/08/28
07:39
⚡️چند خبر مهم 1️⃣شنیده ها حاکی از برقراری برخی ارتباطات بین ایران و تیم جدید آمریکا با هدف آزادسازی پولهای بلوکه شده ایران و برگشت سریع آمریکا به ...

⚡️چند خبر مهم



۱️⃣شنیده ها حاکی از برقراری برخی ارتباطات بین ایران و تیم جدید آمریکا با هدف آزادسازی پولهای بلوکه شده ایران و برگشت سریع آمریکا به برجام دارد.



۲️⃣شماری از قانونگذاران دموکرات آمریکا در نامه‌ای به وزرای خارجه وخزانه داری این کشور خواستار کاهش تحریم‌ها علیه ایران برای ارسال کالاهای پزشکی شدند.



۳️⃣علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت با اشاره به دو شرط عرضه خودرو در بورس و تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه از بورس گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زا و دولت نیز در شرایط کنونی آماده حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است.



۴️⃣فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد با بیان اینکه همه باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم اما این به معنای تضمین نیست، اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر اعتماد به بازار بازگردد و به پویایی برسد.



۵️⃣اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل ملی مس از اکتشاف یک ذخیره بسیار بزرگ معدنی خبر داد و گفت: در سال آینده سه کارخانه کنسانتره مس افتتاح می شود که با بهره برداری ۴۰۰ هزار تن کنسانتره به مجموع تولید داخل اضافه می شود.



۶️⃣حریرچی معاون کل وزارت بهداشت:به زودی پنج هزار مرکز بهداشتی، از مردم تست رایگان کرونا می‌گیرند و به مبتلایان داروی رایگان می‌دهند.



۷️⃣مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لاستیک از افزایش ۵۰ درصدی قیمت لاستیک از ۲۸ آبان ماه خبر داد.



www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0