بورس پرس
1402/12/16
00:00
زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی اعلام شد + مشخصات

شرکت ۱.۲۵ هزار میلیارد تومانی بیمه ایران معین، امروز و شنبه آینده معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جلسه معارفه شرکت بیمه ایران معین با نماد "میعن" ساعت ۱۵ و ۱۰ روزهای چهارشنبه و شنبه ۱۶ و ۱۹ اسفند از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت ۱۶ چهارشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.


بر اساس این گزارش، شرکت بیمه ایران معین سال ۸۲ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسید و از سال ۹۰ مجوز قبولی اتکایی را از بیمه مرکزی اخذ و در کنار صدور بیمه نامه‌های مستقیم در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اقدام به قبول ریسک اتکایی از سرزمین اصلی کرد.


تغییر مولفه‌های کسب و کار در مناطق آزاد و فعالیت روزافزون شرکت‌های بیمه سرزمین اصلی در این مناطق موجب شد سهامدار و مالک شرکت، آذر سال ۱۴۰۰ موضوع فعالیت را به تخصصی اتکایی تغییر دهد. این شرکت با سرمایه ۱.۲۵ هزار میلیارد تومانی زیرمجموعه بیمه ایران(مالکیت ۹۵ درصدی) محسوب می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0