تدبیر فردا
1399/10/09
20:57
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/10/09 با سلام خدمت دوستان بازار امروز مطابق انتظاری که داشتیم جلو نرفت.خب #بازشک‌منفی‌بالایی رو به بازار وارد کردند که تمام...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۱۰/۰۹



با سلام خدمت دوستان


بازار امروز مطابق انتظاری که داشتیم جلو نرفت.خب #بازشک‌منفی‌بالایی رو به بازار وارد کردند که تمام این حرکات همان ایجاد جو روانی منفی و افتادن حس ریزش در سهامداران هست که حتی کسانی که تازه وارد شده اند نیز دست به فروش سهام خود در یک قیمت مطلوب بزنند.



#امروزپیش‌بینی این رو داشتیم که بعد از منفی معامله شدن در شروع بازار در نیمه ی دوم سهام به سمت قیمت های بالاتر سوق داده شوند و اینگونه هم حجم معاملات و هم اعتماد دوباره به صعود شاخص برمیگشت، که دقیقا خلاف این حرکت در بازار امروز رخ داد و سهام به شدت بیشتری در صف فروش رفتند هر چند در اواخر بازار حجم معاملات بسیار خوبی را داشتیم ولی نحوه ی عملکرد امروز جالب نبود، به نظر بنده الان وقت اعتماد سازی به بازار هست نه اعتماد زدایی و ایجاد جو منفی ، این به نفع همه هست چه سهام داران خرد و چه صندوق ها و سهامداران عمده.



برای #سهام‌کوچک نیز معاملات بسیار جالبی رو امروز داشتند، و همانطور که احتمال می دادیم خیلی سریع #اصلاح‌این‌سهام تمام می شود و دوباره وارد موج صعودی خود می گردند.


در مورد #گروه‌دارویی هم که زیاد سوال پرسیده شده، شاخص این گروه بعد از یک اصلاح جزیی و پولبک به حمایت خود دوباره یک برگشت با قدرتی را زده است و احتمال نوسان دهی خوبی را از این گروه خواهیم داشت.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



برای بازار فردا حتما معاملات بهتر از امروز می باشد ، این را هم در #نحوه‌ی‌معاملات پایان بازار و هم اینکه #حمایت‌مهمی در سر راه شاخص و سهام بزرگ قرار دارد،


#فرداشاخص به محدوده ی مهم حمایتی خود خواهد رسید و ما انتظار برگشت دوباره و تغییرات مثبت شاخص کل را داریم.



همچنین نوسان خوبی برای سهام شاخص ساز را انتظار خواهیم داشت، فردا بازار بسیار بهتر از امروز عمل میکند و همچنین معاملات باید به نحو مطلوبی مساعدتر شوند و افزایش تقاضا ی محسوسی در بازار دیده شود.



(درمورد شاخص و حمایت ها و مقاومت ها قبلا مفصل صحبت کرده ایم)




موفق باشید




╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0