تدبیر فردا
1399/10/10
13:29
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/10/10 با سلام خدمت دوستان بازار امروز به شکل #کاملاکنترلی پیش رفت، #اگراجازه‌ می دادند شاخص‌درهمان‌ساعت اول بازار حدود بیس...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۱۰/۱۰




با سلام خدمت دوستان


بازار امروز به شکل #کاملاکنترلی پیش رفت، #اگراجازه می دادند شاخص‌درهمان‌ساعت اول بازار حدود بیست هزار واحد منفی بخورد یا اینکه شاخص کل رو به محدوده ی حمایتی ۱.۳۸ ملیون می رساندند آنوقت وضعیت معاملات و جو روانی حاکم بر بازار #بسیارفرق‌میکرد و دوباره هیجان افزایش تقاضا و جو روانی مثبت بر بازار اعمال می شد،


که این کار را نکردند و با وضعیت کنترل شونده #معاملات‌روجوری‌کنترل‌کردند که نه شاخص به آن سطح حمایتی برسد و نه سهام شاخص ساز برگشتی داشته باشند و در منفی کامل معامله شوند.



حرکات بزرگان سهام هست که خیلی راحت با مقدار سهام و سرمایه ای که در دست دارند می توانند اینگونه بازی ها را انجام دهند.



#ولی‌نکته‌ی‌قابل‌توجه همان صحبت قبلی است که قیمت سهام شاخص ساز بسیار جذاب شده و به معتبر ترین حمایت های خود دارد می رسد.


همچنین #حجم‌بالایی‌ازمعاملات در این قیمت ها صورت گرفت ، که کاملا مشهود بود خیلی از افراد خرد بازار سهام خود را معامله کردند.



#درموردسهام‌کوچک‌بازار معاملات امروز نسبت داد که دوباره این سهام در حال برگشت هستند و استارت موج بعدی صعودی خود را سریعا آغاز می کنند، همانطور که در بازار امروز دیدیم بسیاری از سهام کوچک از دیروز و امروز دوباره به حرکت صعودی خود بازگشته اند و برای بقیه ی سهام نیز نهایت در هفته ی بعد از اتفاق خواهد افتاد ، #شاخص‌هم‌وزن گارد صعودی خوبی را گرفته است.



(به دلیل سوالات زیاد امروز که پرسیده شده است، بنده گزارش بازار امروز را الان خدمت عزیزان ارسال می کنم).



دوستان‌عزیزهمراهان همیشگی (کانال‌تدبیرفردا)


تعدادپیام‌های‌فرستادشدبسیاربالاست


وتایم‌پاسخگویی‌به تمام پیام هاخیلی کم


برای‌همین‌سعی‌میشه در گزارشات


هرروز که درغالب:


(تحلیل‌بازارسرمایه‌هست)


به اکثرسوالات پاسخ داده بشه



با سپاس از شما


موفق باشید.




╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0