آکادمی هلاکوئی
1401/04/12
20:10
بررسی درآمد معامله گران رمزارزها توسط آژانس مالیاتی در رومانی

آژانس ملی مدیریت مالی کشور رومانی (ANAF)، این…

آژانس ملی مدیریت مالی کشور رومانی (ANAF)، این هفته اعلام کرد که مقامات این دپارتمان که مسئول پیشگیری از فرار مالیاتی و تقلب های مالی هستند، بازرسی هایی را برای تعیین میزان درآمدهای دریافتی از تجارت رمزارزها در پلتفرم های مختلف مانند Binance، Kucoin، Maiar، Bitmart و FTX شروع کرده اند.


این بررسی ها به عنوان حرکتی در استراتژی جدید سازمان مالیاتی برای «انطباق با تحولات فناوری و روندهای بازار مالی» ارائه شده است. آن ها ۶۳ شهروند رومانیایی را هدف قرار دادند که با توجه به نتایج به دست آمده بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ (۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰)، ۱۳۱ میلیون یورو درآمد از رمزارزها به دست آورده اند.


طبق گزارش پورتال اخبار تجاری رومانیایی Economica.net، بازرسان مالیاتی به این نتیجه رسیده اند که دارایی های دیجیتالی به ارزش ۴۸.۶۷ میلیون یورو در اظهارنامه مالیاتی آنها مفقود شده است. این آژانس تاکنون دستور بازیابی ۲.۱۰ میلیون یورو از تعهدات مالیاتی انجام نشده را داده است.


البته در همان زمان، ANAF تایید کرده است که سود حاصل از تجارت رمزارزها به مبلغ تقریبا ۱۵ میلیون یورو به درستی اعلام شده است و مالیات بر درآمد متعلقه و مشارکت های اجتماعی به طور کامل پرداخت شده است. مقامات مالیاتی رومانی نیز قصد دارند درآمدهای حاصل از عملیات های مختلف مرتبط با رمزارزها، مانند استخراج یا تجارت توکن های NFT را نیز بررسی کنند. این سازمان اعلام کرد که هدف افزایش دریافت های بودجه و انطباق داوطلبانه در میان همه گروه های مالیات دهندگان است.


دپارتمان ANAF به همه رومانیایی هایی که چنین فعالیت هایی را انجام می دهند یا قصد دارند درگیر شوند، توصیه کرده است تا مطمئن شوند که عواید خود را گزارش کرده و تعهدات مالی خود را نسبت به دولت انجام می دهند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0