بورس پرس
1402/10/27
00:00
تداوم علاقه وزیر صنعت به استفاده از مدیران و کارکنان شرکت بورسی مپنا !

وزیر صنعت بعد از انتصاب سه مدیر در دو سازمان مهم ایدرو و ایمیدرو و همچنین دفتر رسانه وزارت، رییس شورای تحول و پیشرفت صنعت را هم از شرکت بورسی مپنا برگزید!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، عباس علی‌آبادی در حکمی علی گلشنی را به عنوان رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.


گلشنی دارای مدرک دکترای تخصصی رشته کارآفرینی دانشگاه تهران دارای سوابقی چون مشاور عالی دبیرکل اتاق بازرگانی، عضو موسس و رئیس شورای مرکزی کمپین حذف ربا، عضو موسس جنبش دانشجویان جهان اسلام، مشاور رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر اتاق فکر راهبردهای مدیریت و مشاور مدیرعامل پیشین گروه مپنا و مشاور چندین نماینده ادوار مجلس را دارد!


بر اساس این گزارش، علی آبادی در حالی بعد از ۱۴ سال حضور در شرکت بورسی مپنا از ۲۳ خرداد وزیر صنعت این دولت شده که بعد از برکناری علی نبوی از ریاست ایدرو و معرفی بابک احمدی (مدیرعامل گروه ریلی شرکت مپنا) به عنوان سرپرست این سازمان مهم و همچنین احسان آقائی ملایری (مدیر ارتباطات و بازار مپنا) به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صنعت، رئیس ایمیدرو را هم تغییر داد و محمدرضا موثقی نیا از کارمندان پیشین مپن را به این سمت گمارده بود تا نشان دهد نگاه ویژه ایی به مدیران و کارکنام شرکت مپنا دارد!


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0