تکنیکال ثنایی
1400/10/06
10:56
با حذف دلار 4200 قیمت ها به چه شکل خواهد شد؟ 🔹آماری قابل تامل از افزایش قیمت برخی از کالاهای مصرفی و ضروری یکی از کارشناسان درپاسخ به سئوالی درمو...

با حذف دلار ۴۲۰۰ قیمت ها به چه شکل خواهد شد؟



🔹آماری قابل تامل از افزایش قیمت برخی از کالاهای مصرفی و ضروری یکی از کارشناسان درپاسخ به سئوالی درمورد این که دقیقا نرخ افزایش اقلام به چه شکل خواهد بود؟ گفته که کمیته ای در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان میزان افزایش نرخ ها را محاسبه، تعیین و تصویب کرده اند.


🔹مثلا قیمت شیر خام از ۶ هزار و ۴۰۰ تومان با ۴۱ درصد افزایش، به ۹ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش می یابد. شیر بطری و کم چرب ۱ لیتری از ۱۱ هزار تومان به ۱۴ هزار و ۵۲۷ تومان یعنی ۳۲ درصد افزایش می یابد. ماست دبه ۲.۵ کیلوگرمی از ۳۴ هزار و ۱۰۰ تومان به ۴۳ هزار و ۷۰۰ تومان یعنی ۲۸ درصد افزایش خواهد یافت. پنیر یو اف بسته ۴۰۰ گرمی از ۲۲ هزار تومان به ۲۹ هزار و ۷۴۰ تومان خواهد رسید.


🔹مرغ زنده درب مرغداری از ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان به ۳۳ هزار و ۳۱۶ تومان یعنی ۶۹ درصد افزایش خواهد داشت. مرغ مصرف کننده با ۵۵ درصد افزایش قیمت از ۳۱ هزارتومان به ۴۸ هزار تومان می رسد. تخم مرغ از ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان به ۳۹ هزار و ۷۰ تومان یعنی ۷۳ درصد افزایش خواهد داشت.


🔹تخم مرغ براساس شانه ای ۱.۹ کیلوگرم از ۴۳ هزار تومان به ۷۴ هزار و ۲۲۸ هزار تومان و ۷۳ درصد افزایش خواهد داشت. روغن مایع از ۱۳ هزار تومان به ۴۷ هزار تومان افزایش خواهد یافت.حلب روغن نباتی ۴.۵ کیلوگرمی از ۸۰ هزار و ۶۰۰ تومان به ۲۵۸ هزار تومان خواهد رسید. حلب ۱۶ کیلوگرمی از ۲۳۳ هزار تومان به ۷۷۶ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

انتهای خبر

0
0