اخبار شرکت‌ها و مجامع بورسی
1400/03/23
22:42
#ذره‌بین_انتخابات_۱۴۰۰ 🔻از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چه خبر؟ 👤 سعید جلیلی هزینه‌کرد مالی ستاد خود را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ...

#ذره‌بین_انتخابات_۱۴۰۰



🔻از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چه خبر؟



👤 سعید جلیلی هزینه‌کرد مالی ستاد خود را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد. مجموع کمک‌های نقدی به ستاد مردمی انتخاباتی وی ۶۶۵ میلیون تومان و هزینه‌های انجام شده توسط ستاد مردمی انتخابات ۵۶۸ میلیون تومان عنوان شده است.


وی با بیان اینکه امروز ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور ما می‌تواند یک جهش بزرگ را در چهار سال پیش رو پیدا کند، تصریح کرد: لازمه این جهش بزرگ یک جهاد و تلاش سترگ همگانی است.



👤 محسن رضایی دیگر نامزد ریاست جمهوری با انتشار توییتی تاکید کرد: منافع مردم پای جنگ‌های زرگری جناح‌های سیاسی قربانی می‌شود. دولتی تشکیل خواهم داد که تمام شایستگان دو جناح که فکر و ذکرشان فقط مشکلات مردم است، با درایت "اصلاح از درون دولت" و "بازسازی معماری اقتصاد" را پیگیری کنند.


این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری مهران برای توسعه تجاری با عراق است. باید از ظرفیت‌های تردد زوار و اربعین برای توسعه استان استفاده شود، توسعه آزادراه‌های این استان برای تسهیل در تردد زوار در دستور کار قرار می‌گیرد.



👤 رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در اصفهان اعلام کرد: با وجود پیش‌بینی سخت‌گیرانه‌ترین پروتکل‌های بهداشتی، به منظور حفظ سلامت مردم، با عنایت به پیش‌بینی استقبال زایدالوصف مردم و تاکید ایشان مبنی بر حساسیت بیش از پیش نسبت به سلامت مردم در جریان دیدارهای عمومی، سفر سید ابراهیم رئیسی به اصفهان لغو شد.


همچنین مولوی عبدالحمید (امام جماعت اهل سنت) با اعلام رسمی پسرش محمد طیب، حمایت خود و اهل سنت را از آیت‌الله رئیسی اعلام کرد.



👤 سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی، کناره‌گیری وی از نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی را تکذیب کرد.


پیش از این خبری در فضای مجازی منتشر شده بود که علیرضا زاکانی در تپه نورالشهدای غرب تهران از ادامه رقابت انتخابات به نفع سید ابراهیم رئیسی انصراف داده است که سخنگوی ستاد وی این خبر را تکذیب کرد.


زاکانی با بیان اینکه ۷۵ درصد منابع کشور در دست رئیس جمهور است، اضافه کرد: آن چیزی که مشاهده می‌کنیم زیبنده مردم ما نیست. این همه منابع و نیروی انسانی توانمند، امکانات بزرگی برای ماست و اگر دقت کنیم و استفاده کنیم می‌توانیم گام‌های بلندی را برداریم.



👤 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد ریاست جمهوری پس از پایان مناظره سوم در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس وظیفه شرعی که بر دوش من گذاشته شده و با تکیه بر اعتمادی که مردم کرده‌اند و با توجه به مطالبات گسترده‌ای که در این چند جلسه مناظره اتفاق افتاده به لطف الهی برای انجام وظیفه شرعی تا آخر خواهم بود.


وی همچنین ابراز داشت: طرح‌های مختلفی برای حل مشکلات آب در سطح کشور در نظر گرفتیم که مهمترین آن طرح قنات ملی ایران است که مسئله کمبود آب فلات مرکزی را حل می‌کند.


وی گفت: تامین آب مناطق مختلف کشور از منابع مطمئن‌تر در دستور کارم است تا از ایجاد اختلاف بین مناطق جلوگیری شود و برادری‌ها حفظ شود.



👤 محسن مهرعلیزاده با اشاره به مشکل خشکسالی در خراسان جنوبی بیان کرد: من مصرانه مدافع انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی و خراسان رضوی هستم و علیرغم گران شدن آب باز هم چاره‌ای جز اجرای این پروژه نداریم.


وی ادامه داد: اگر موضوع کم‌آبی در خراسان جنوبی را رفع نکنیم به جای مزارع زعفران و زرشک دشت‌های بی‌حاصل را خواهیم دید.



👤 عبدالناصر همتی موضوع بحران آب را به عنوان اصلی‌ترین مشکل کشور عنوان کرد و گفت: در این باره دستور کار جدی خواهم داشت.


وی از یزد در کنار اصفهان و شیراز به عنوان رئوس مثلث توریسم بین‌المللی ایران یاد کرد و گفت: توسعه گردشگری از طریق جذب توریست‌های بین‌المللی از اهداف من در دولت خواهد بود.



⏺⏺⏺⏺⤵⤵️⤵️⤵️


📣کانال اخبار مجامع

انتهای خبر

0
0