سنا
1400/02/06
09:46
ارزش بازار "تیپیکو" افزایش یافت

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با افزایش یک هزار و ۱۵۵ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال به ۲۴۶ هزار و ۹۹۴ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با سرمایه ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۲ هزار و ۹۴۷ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۴۵ هزار و ۸۳۸ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۶ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال به ۱۳ هزار و ۱۴ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین نیز با افزایش یک هزار و ۱۵۵ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال معادل ۲۴۶ هزار و ۹۹۴ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال محاسبه شد .


" تیپیکو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۴ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۷ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0