بورس پرس
1402/12/14
00:00
برنامه های "کگل" برای عرضه اولیه، افزایش سرمایه، تامین سوخت و...+ جداول

نشست تخصصی مدیران گل گهر و شرکتهای زیرمجموعه با نهادهای مالی بازارسرمایه با اعلام برنامه هایی چون حضور در بین ۵۰ شرکت برتر دنیا، پذیرش و عرضه اولیه، افزایش سرمایه، تامین سوخت و... برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، نشست تخصصی مدیران گل گهر و شرکت های زیرمجموعه با نهادهای مالی بازار سرمایه با محوریت و برنامه ریزی بورس ۲۴ در هتل اسپیناس برگزار شد تا مدیران ششمین شرکت بزرگ بورس ( از لحاظ ارزش روز بازار ) و شاید سهامداران حقیقی و حقوقی با تکیه بر اطلاع از آخرین تحولات و برنامه ها به بهبود آینده و حضور در جایگاه واقعی سهم امیدوار باشند.


براساس این گزارش، بعد از ارایه دو تحلیل جامع از چشم انداز فولاد و سنگ آهن جهان و ایران تا سال ۲۰۵۰ و تحلیل بنیادی "کگل" و سپس توضیحات مدیران حاضر، نکاتی مانند برنامه حضور در بین ۵۰ شرکت برتر دنیا از طریق ۷۰ طرح توسعه برای تولید سنگ آهن و کنسانتره، تبدیل شدن به هلدینک اقتصادی و... اعلام شد.


در بخش پرسش و پاسخ هم درباره مسائلی چون آخرین وضعیت احداث نیروگاه، آبرسانی از خلیج فارس و کسب درآمد از محل فروش آب به شرکت های متقاضی، نرخ تسعیر ارز ۴۲ هزار تومانی و درآمد ۸۴ میلیون یورویی از محل صادرات و صرف عمده این رقم برای تامین تجهیزات و قطعات، عرضه اولیه سهام یکی از دو شرکت سرمایه گذاری گل گهر و توسعه آهن و فولاد در سال آینده، شناسایی بازارهای جدید، نقش سیاست های دولت و عرضه و تقاضا و قیمت های جهانی در کاهش حاشیه سود "کگل"، تکمیل زنجیره و عرضه محصولات، صرف هزینه سنگین برای حق انتقاع، افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی، ذخیره سازی گاز و تامین سوخت تا سال آینده از طریق مذاکرات سهامدار عمده ( سرمایه گذاری امید)، آینده مثبت شرکت و افزایش سود در سال آینده به دلیل افزایش تقاضا و بهره برداری از طرح های توسعه در حال اجرا در ۳۰ زیرمجموعه، هزینه ۴۴۰ میلیارد تومانی باشگاهداری، کشف دخایر جدید و... مطرح شد.










انتهای پیام


انتهای خبر

0
0