بورس۲۴
1400/07/03
10:38
مقایسه عملکرد نیمه نخست بازارهای بورس، ارز و طلا

در نیمه نخست امسال شاخص بورس ۶.۰۳ درصد، بازار ارز(دلار) ۱۱.۰۸درصد و سکه طلا ۸.۶۵درصد رشد را نصیب سرمایه‌گذاران کردند.

مقایسه عملکرد نیمه نخست بازارهای بورس، ارز و طلا

بورس۲۴ : در نیمه نخست امسال شاخص بورس ۶.۰۳ درصد، بازار ارز(دلار) ۱۱.۰۸درصد و سکه طلا ۸.۶۵درصد رشد را نصیب سرمایه‌گذاران کردند.


بررسی بازدهی بازارهای سرمایه، ارز و طلا نشان می‌دهد در نیمه نخست امسال شاخص بورس بیش از ۶.۰۳ درصدی رشد را نصیب سرمایه‌گذاران این بازار کرده است. این در حالیست که در این مدت سرمایه‌گذاران بازار ارز(دلار) نیز ۱۱.۰۸درصد افزایش و خریداران سکه طلا ۸.۶۵درصد رشد را در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته‌اند.


بر این اساس بازدهی بازارهای مختلف در ۶ ماه گذشته به تفکیک ماه بدین شرح است:


فروردین: شاخص بورس(۶.۷۳- درصد)/ شاخص هموزن(۱.۸۵- درصد)/ دلار(۳.۵۱- درصد)/ سکه(۸.۵۱- درصد)


اردیبهشت: شاخص بورس(۵.۳۲- درصد)/ شاخص هموزن(۸.۰۴-درصد)/ دلار(۴.۰۹- درصد)/ سکه(۰.۳۰- درصد)


خرداد: شاخص بورس(۱.۲۰درصد)/ شاخص هموزن(۶.۷۹- درصد)/ دلار(۴.۴۸ درصد)/ سکه(۲.۵۸ درصد)


تیر: شاخص بورس(۱۲.۲۱ درصد)/ شاخص هموزن(۸.۹۳ درصد)/ دلار(۲.۲۹ درصد)/ سکه(۲.۴۲درصد)


مرداد: شاخص بورس(۱۵.۵۸ درصد)/ شاخص هموزن(۸.۱۸ درصد)/ دلار(۱۱.۶۱ درصد)/ سکه(۱۳.۸۹درصد)


شهریور: شاخص بورس(۸.۵۲- درصد)/ شاخص هموزن(۴.۷۱- درصد)/ دلار(۰.۵۸ درصد)/ سکه(۰.۴۱- درصد)


این در حالی است که در این ۶۶ ماه گروه‌های ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی با ۷۱.۴ درصد، دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش با ۵۰ درصد، تامین آب، برق و گاز با ۳۸.۹ درصد، محصولات شیمیایی با ۲۵.۲ درصد و استخراج کانه‌های فلزی با ۲۲.۲ درصد بیشترین اثر مثبت و محصولات چوبی با ۵۲ درصد، محصولات کاغذی با ۲۸.۹ درصد، قندو شکر با ۲۷.۲ درصد، سایر واسطه‌گری‌های مالی با ۲۵.۶ درصد و سایر محصولات کانی غیرفلزی با ۲۵.۵ درصد بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0