تدبیر فردا
1400/09/06
19:12
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆1400/09/06 با سلام خدمت دوستان خب بازار امروز هم مطابق انتظار ما نبود و بد پیش رفت ، البته باز هم بهتر از بازار چهارشنبه بود. ...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۱۴۰۰/۰۹/۰۶



با سلام خدمت دوستان


خب بازار امروز هم مطابق انتظار ما نبود و بد پیش رفت ، البته باز هم بهتر از بازار چهارشنبه بود.



بازاری #کم‌حجم رو داشتیم و با فشار عرضه ی #غیرواقعی که هدف بیشتر همان ایجاد


#فشار،روانی هست که زیاد قبلا بهش اشاره کردیم و پیرامون این موضوع صحبت کردیم.




#دقت‌کنید اصلا نقطه ی خروج یا برگشت به حساب نیارید فقط در حد اصلاح جزیی باشه که البته من به این مدل روزها اصلاح هم نمی‌گم چون #حجم قابل توجهی نخورده و از نظر بنده همان #اعمال‌فشار،روانی هست.




شکی ندارم جهش بازار نزدیکه چون #سهامداران‌عمده به شدت فعال شدند و #استراتژیهای جمع آوری سهام رو در این یک ماه اخیر زیاد دیدیم و همچنین #پارامترهای مهم و موثر بر روی بازار سرمایه ,که یکی قیمت محصولات هست که جهش فوق‌العاده ای رو داشته.



همچنین #کاهش‌ارزش‌پول‌ملی ، دلار رو داریم در محدوده ی ۳۰ تومن می بینیم و احتمالا این بار با حمله به این #مقاومت بتواند از آن عبور کند و خود را بالای این قیمت تثبیت کند.



(( تمامی این پارامتر ها جهش پرقدرت بازار سرمایه رو نشان می دهد که همیشه با کمی تاخیر عمل میکند. پس حتما دقت لازم رو داشته باشید به این موضوعات )).



📊بازارفارکس :



✅درمورد بازار فارکس هم که انشالله دوباره از دوشنبه شروع به کار میکنیم.



#توجه‌داشته‌باشید دلیل این که دوستان کاملا نتایج #اکانت‌کم‌ریسک رو میزارند این هست که #اکانت‌پم رو ما به سمت کم ریسک بردیم.



✅ هر کسی در این اکانت سرمایه گذاری داشته باشد دیگر امکان کال شدن نباشد یا سود و زیان آنچنانی نداشته باشیم و کمکم رو به جلو حرکت کنند.



#اکانتهای‌پر،ریسک فقط برای افراد مستقل و بدون مشکل سرمایه در نظر گرفته شده است.



موفق باشید




╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0