تدبیر فردا
1399/10/08
18:55
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/10/08 با سلام خدمت دوستان بازار امروز طبق انتظاری که داشتیم جلو رفت، #بازاری‌پرحجم‌باشاخصی‌مثبت را داشتیم، امروز بسیاری از ...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۱۰/۰۸



با سلام خدمت دوستان


بازار امروز طبق انتظاری که داشتیم جلو رفت، #بازاری‌پرحجم‌باشاخصی‌مثبت را داشتیم، امروز بسیاری از شاخص ساز ها در محدوده ی مثبت و صف خرید معامله شدند و البته بارها متعادل شده و حجم خوردند و در پایان بازار نیز دوباره اکثرا متعادل شدند که همچنین معاملاتی قابل انتظار بود.



#برای‌سهام‌کوچک نیز اکثرا امروز متعادل بودند و در منفی معاملات آنها انجام می شد، که قابل انتظار بود و رشد بالایی را تجربه کردند و #بایداستراحت به این سهام داده شود.



(توجه شود که روند شاخص هم وزن صعودی هست و فعلا وارد فاز اصلاحی شده که فکر کنم اصلاح زیادی نکند )



#طبق‌گفته‌ی‌دیشب ما اگر توجه به معاملات داشتید ریز معاملات امروز بسیار قشنگ و همراه با استراتژی های مختلف معاملاتی بود که در هر #سهم‌بزرگ به نحوی یکی از این استراتژی ها به کار برده شده بود.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



برای بازار فردا


انتظار داریم بازار متعادل شروع به کار کند و کمکم افزایش تقاضای دوباره سهام بزرگ را به سمت بالا سوق دهد و معاملات در محدوده ی مثبت انجام پذیرد.


#شاخص نیز تغییرات مثبتی را برایش انتظار خواهیم داشت.


#همانطورکه‌گفتم هنوز وارد روند صعودی نشده اند و تا قبل از ورود به آن بازی های زیادی رو با این سهام انجام می دهند که البته از روند معاملات مشخص هست که به آخر های این بازی رسیده ایم.


امید داریم که تا هفته ی بعد #واردروند صعودی شوند به همین دلیل پیشنهاد تغییر سبد را به عزیزان داده ایم.


#برای‌سهام‌کوچک و شاخص هم وزن ، فعلا وضعیت اصلاح را برای این سهام پیش بینی می کنیم احتمالا از هفته ی آینده دوباره موج صعودی خود را ادامه دهند. روند این سهام صعودی هست و با شاخص سازها خیلی وقت هست جدا شده اند.



البته پیشنهاد چند شب پیش بنده ورود پله ای به شاخص ساز ها مساعد به نظر می رسد ، چون در شروع تغییر روند صعودی قرار دارند.



موفق باشید




╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0