کارگزاری بانک رفاه
1402/08/25
11:05
✅دلیل کاهش فرسایشی بازار ارز و سکه 🔷معامله‌گران می‌گویند بازار ارز به صورت فرسایشی در حال کاهش است. به عقیده آن‌ها بازار می‌خواهد معامله‌گران را ح...

✅دلیل کاهش فرسایشی بازار ارز و سکه



🔷معامله‌گران می‌گویند بازار ارز به صورت فرسایشی در حال کاهش است. به عقیده آن‌ها بازار می‌خواهد معامله‌گران را حذف کند اینطور که در سقف به آماتورها بفروشد و در پایین آمدن آنقدر فرسایشی عمل کند که آن‌ها خسته شوند و در کف از آن‌ها بخرد. این توصیف معامله‌گران از این روزهای بازار ارز است.



🔷 بازار ارز و سکه در روز چهارشنبه دو راه جدا را رفتند. معامله‌گران می‌گفتند طلا و سکه به دلار خیانت کردند. قیمت دلار هرات ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان شروع به کار کرد و در نیمه اول به ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت دلار هرات در نیمه دوم این حمایت را از دست داد و در ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. بازار ارز هرات بعد از ۲۲ روز این سطح حمایت را از دست داد.



🔷 معامله‌گران فنی معتقدند طلای آبشده بین ۱۰ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان گیر کرده و از هر طرف که خارج شود انتظار می‌رود که حرکت شارپی ۳۰۰ هزار تومانی داشته باشد.



🔷 نکته بازار چهارشنبه نرخ دلار و یوروی رسمی بود. با اینکه بازار ارز آزاد کاهشی بود اما قیمت دلار در مرکز مبادله با افزایش ۱۰۰ تومانی به ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، قیمت یوروی مرکز مبادله هم با افزایش ۷۰۰ تومانی وارد کانال ۴۵ هزار تومان شد./اکو ایران


🌐 refahbroker.ir


🆔

انتهای خبر

0
0