بتاسهم
1401/03/18
12:38
مجمع #بپیوند 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با مشارکت حداکثری سهامداران برگزار شد و با تصویب صورت‌های...

مجمع


#بپیوند


📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با مشارکت حداکثری سهامداران برگزار شد و با تصویب صورت‌های مالی، مجمع سود قابل تقسیم هر سهم ۵۷ تومان تعیین کرد.


✅اهم نکاتی که در این جلسه عنوان شد:



✅در سال گذشته۱.۲۱ درصد از سهم بازار داخلی را داشتم. ۳۴۵ میلیارد تومان از مطالبات سنواتی شرکت را به صورت نقدی، تهاتری و قراردادی، تهاتر با مالیات و... تسویه کرده‌ایم. ۳۱۸ میلیارد تومان کل فروش سالانه شرکت بوده است. ۱۷۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سود عملیاتی این دوره مالی بوده است. مانده مطالبات شرکت هم به ۲۳۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.



✅انتقال مالکیت زمان نیروگاه شرکت را به جد پیگیر هستیم و امیدوارم که تا پایان سال این مساله را هم حل کنیم. نیمه دوم سال گذشته ۶ واحد در طی ۶ ماه آخر سال تعمیر شد.


تمام بدهی به سهامداران پرداخت شده است. با بنیاد مستضعفان در حال رایزنی هستیم که تنها بدهی به سهامداران که از محل آورده نقدی اولیه سهامداران برای خرید نیروگاه بوده است را در قالب افزایش سرمایه تعیین تکلیف کنیم.



✅سندیکا در تلاش است که مصوبه ای برای درج بند مربوط به پرداخت خسارت به دلیل تاخیر در تسویه از دیوان عدالت اداری است. در عین حال با وجودی که در قراردادهای دیگر با رای دیوان عدالت اداری از وزارت نیرو خواهان پرداخت تاخیر در پرداخت‌ها شدیم اما این وزارت خانه تمکین نمی‌کند.



✅حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ هکتار زمین در قم داریم که در حال مطالعه و رایزنی برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی هستیم. رایزنی‌های هم با سیستم بانکی برای تامین اعتبارات پروژه انجام داده‌ایم.



✅سهامداران عمده همیشه از سهم حمایت کرده‌اند اما حبابی که در بورس ایجاد شده بود، باعث شد تا قیمت سهم به سطح فعلی افت کند.



انتهای خبر

0
0