سپرده گذاری مرکزی
1400/06/13
00:00
نماد یک شرکت شیمیایی در سامانه پس از معاملات درج شد

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از درج نماد شرکت شیمیایی کیمیاگران امروز در سامانه پس از معاملات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سمات، درج نماد «ذشکام» متعلق به شرکت شیمیایی کیمیاگران امروز با سرمایه ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم و قیمت اسمی ۱۰۰۰ ریال در سامانه پس از معاملات صورت گرفت.

گفتنی است شرکت شیمیایی کیمیاگران امروز در۲۷ آبان ۱۳۷۴ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالیکت صنعتی تهران به ثبت رسیده و با مجوز۳ اسفند ۱۳۹۹ سازمان بورس و اوراق بهادار نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است.

لازم به ذکر است: موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه شامل «تولید و توزیع مواد شیمیایی و پتروشیمی، مواد آرایشی و بهداشتی، و تولید مواد موثره دارویی و خرید و فروش در داخل و خارج از کشور، واردات ماشین آلات و تجهیزات، مواد اولیه مورد نیاز شرکت. احداث، خرید، مشارکت، تاسیس و تکمیل و یا بهره برداری از کارخانجات تولید ی صنایع شیمیایی و پترشیمی، شرکت در کلیه نمایشگاه های داخلی و خارجی، شرکت در کلیه مناقصات و مزایده های دولتی و خصوصی داخلی و خارجی، اخذ و اعطای نمایندگی در داخل و کلیه کشورهای جهان، ایجاد شعب در سراسر ایران و جهان، اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی از کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری داخلی و خارجی، مشارکت در واحدهای تولیدی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کلیه شرکت های داخلی و خارجی، عقد قرارداد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی، به طور کلی هرگونه فعالیتی که به نحوی با موضووع فوق مرتبط باود و به نحوی سود دهی داشته باشد، در اساسنامه شرکت ذکر شده است.

انتهای خبر

0
0