بیدار بورس
1399/03/24
16:58
پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین بیدار 🔴محدودیتی در سرمایه گذاری نداریم عباس متین مدیرعامل سبدگردانی اقتصاد بیدار ضمن اعلام خبر پذیره‌نو...

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین بیدار


محدودیتی در سرمایه گذاری نداریم



عباس متین مدیرعامل سبدگردانی اقتصاد بیدار ضمن اعلام خبر پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین بیدار (ETF) در بازار بورس ایران به بیدارنامه گفت: پذیره نویسی این صندوق سرمایه گذاری در سهام که مدیریت آن با شرکت سبدگردان اقتصاد بیدار است با نماد ارزش از روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه به مدت ۵ روز کاری انجام خواهد شد.


وی تعداد کل واحدهای صندوق را ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ واحد اعلام کرد و گفت : ارزش اسمی هر واحد صندوق ۱۰.۰۰۰ ریال یوده که که هیچ محدودیتی در میزان سرمایه گذاری آن وجود ندارد و حداقل میزان خرید برای هر فرد، یک واحد ( یعنی هزار تومان) است.


مدیرعامل شرکت سبدگردان اقتصاد بیدار اضافه کرد: در حال حاضر اساسنامه و امیدنامه در سایت صندوق موجود است و علاقه‌مندان میتوانند اطلاعات بیشتر را در این مهم را در پایگاه https://bit.ly/Arzesh-ETF بخوانند.


متین در خصوص نحوه خرید واحدهای این صندوق گفت: نکته قابل ذکر این است که صندوق ارزش آفرین بیدار در سیستم معاملات آنلاین قابل معامله خواهد بود، یعنی مثل خرید سهام، نماد ارزش را در زمان بازار سرچ کرده و خرید کنید. به عبارت دیگر از پنل آنلاین تمامی کارگزاریها و حتی استیشن معاملات امکان خرید وجود دارد.


این مدیر مسیول در خصوص بازدهی صندوق ارزش توضیح داد: پرتفوی صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین بیدار توسط کمیته سرمایه‌گذاری گروه مالی اقتصاد بیدار که مدیریت آن با ولید هلالات است، انجام میشود، براین اساس انتظار داریم که بازدهی مناسبی را نصیب سهامداران خود کند.


متین افزود: صندوق ارزش حدود ۱۰ روز پس از اتمام پذیره‌نویسی قابل معامله میشود.


#اختصاصی_بیدار #گفت‌وگوی_ویژه #ارزش


➖➖➖➖➖


خبرها و تحلیل های اختصاصی را در کانال #بیدارنامه کارگزاری #اقتصادبیدار دنبال کنید.


@bidaarnews


انتهای خبر

0
0