آکادمی هلاکوئی
1400/05/29
18:10
کاردانو (ADA) رکورد قیمتی جدیدی را ثبت و الگویی را برای رکورد بعدی ایجاد می کند

امروز، ارز دیجیتال کاردانو(ADA) بیش از ۱۸ درصد…

امروز، ارز دیجیتال کاردانو(ADA) بیش از ۱۸ درصد رشد یافت و به بالاترین قیمت خود در تاریخ، یعنی ۲.۵۵ دلار رسید. در نتیجه، این ارز سومین رمزارز از نظر ارزش بازار شد. در حال حاضر، ADA با قیمت ۲.۵۰ دلار معامله می شود. طبق داده های CoinMarketCap، ارزش بازار آن ۸۰.۷ میلیارد دلار است که بالاتر از ۷۲.۱ میلیارد دلار سکه بایننس(BNB) است.


ADA حرکت صعودی خود را از شروع پنجشنبه حفظ کرده است، طوری که به بالاترین سطح قیمت رسیده است. این پلتفرم بلاک چین عمومی در هفته های اخیر در حال انفجار بوده است. اما نسبت به کف های قیمتی در ۲۱ جولای(۳۰تیر) ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.


علاوه بر این، کندل روزانه کاردانو(ADA)، بالاتر از مقاومت ۲.۶۰ دلار بسته می شود و طبق یک سیگنال الگوی تجزیه و تحلیل فنی کلاسیک صعودی، این ارز دیجیتال آماده است تا به سقف قیمتی جدید خود برسد.


Cardano ADA Sets a New ATH3 300x258 - کاردانو (ADA) رکورد قیمتی جدیدی را ثبت و الگویی را برای رکورد بعدی ایجاد می کندCardano ADA Sets a New ATH2 1 300x298 - کاردانو (ADA) رکورد قیمتی جدیدی را ثبت و الگویی را برای رکورد بعدی ایجاد می کند

به علاوه، به نظر می رسد ارتقاء “آلونزو”(Alonzo) تاثیر قابل توجهی بر احساس سرمایه گذاران دارد. این ارتقاء مربوط به ویژگی های قرارداد هوشمند است و به آنچه منتقدان یکی از آشکارترین نقص های شبکه می نامند، رسیدگی می کند.


به عنوان مثال، قراردادهای هوشمند یک نقطه قوت انقلابی در صنعت بلاک چین بوده اند. این به این دلیل است که آنها اجازه ایجاد پروتکل های مالی غیر متمرکز و توکن های غیر قابل تعویض(NFT) را داده اند. همچنین، شکل جدیدی از انجام معاملات را بدون نیاز به نمایندگی یا مرکز، به وجود آورده اند.


کاردانو(ADA) یکی از پروژه هایی است که در طول سال ۲۰۲۱(۱۴۰۰) شتاب گرفته است. اما اکنون که توانایی های قرارداد مورد انتظار پروژه در آستانه تبدیل شدن به واقعیت است، این رمزارز در آستانه ثبت رکورد های جدید قرار دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0