مبین تحلیل
1400/05/24
12:19
📌#پتروشیمی_های_خط_دنا 📌#کازرو ✅شماره 3 🔶این طرح از فروردین ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۹۸ پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته و یکی از طرح ‌های غیر فعال این صنعت است . ...

📌#پتروشیمی_های_خط_دنا


📌#کازرو


✅شماره ۳



🔶این طرح از فروردین ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۹۸ پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته و یکی از طرح ‌های غیر فعال این صنعت است . ظرفیت اسمی طرح پلی اتیلن سنگین ۱۷۵ هزار تنی و پلی اتیلن سبک خطی ۱۲۵ هزار تن در سال می باشد. خوراک شرکت به صورت مقابل است: اتیلن: ۲۹۰ هزار تن در سال ، پنتان : ۲۳۹۶ تن درسال ، هیدروژن : ۳۲۶.۴ تن درسال ، بوتن-۱ : ۲۴ هزار تن در سال. شرکت چالش های متعددی داشته که سبب شده پیشرفتی نداشته باشد، یکی از مهمترین آن ها قرارگیری این پتروشیمی در منطقه ‌ای دور از منابع تامین ارزان و پایدار آب می باشد.



🔶طبق آخرین ارزیابی پیشرفت پروژه حدود ۲.۹۸ درصد می که به علت عدم تامین منابع مالی و مشکلات ناشی از تحریم، پروژه فاقد پیشرفت بوده است. باتوجه به مشابهت طرح های پتروشیمی دهدشت و کازرون و برگزاری مناقصه EPCF توسط شرکت پیدمکو برای شرکت پتروشیمی دهدشت و حضور موثر شرکت های معتبر خارجی صحبت هایی در خصوص واگذاری قرار داد EPCF شرکت پتروشیمی کازرون به یکی از شرکتهای حاضر در مناقصه مورد اشاره مطرح می باشد.



🔶آخرین روز معاملاتی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ می باشد.



🔰 پتروشیمی‌های خط دنا 🔰 پتروشیمی دهدشت 🔰 پتروشیمی ممسنی



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0