بورس۲۴
1400/06/15
15:27
افزایش نرخ فروش محصولات «خچرخش»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت چرخشگر اعلام نمود با توجه به افزایش مواد تشکیل دهنده این محصول مانند نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته گری و نرخ ارز خرید قطعات و سایر هزینه های مربوطه ( حمل و نقل و ... ) ، این افزایش نرخ محصول با توافق طرفین امضاء شده است ، افزایش نرخ گیربکس نیمه سنگین به صورت پلکانی خواهد بود که در هر سه ماه در صورت افزایش نرخ ، در سامانه کدال افشای لازم انجام خواهد گرفت . شایان ذکر است که این موضوع و افزایش نرخ ، تاثیر قابل توجهی در سودوزیان اعلامی شرکت نخواهد داشت .

افزایش نرخ فروش محصولات «خچرخش»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت چرخشگر اعلام نمود با توجه به افزایش مواد تشکیل دهنده این محصول مانند نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته گری و نرخ ارز خرید قطعات و سایر هزینه های مربوطه ( حمل و نقل و ... ) ، این افزایش نرخ محصول با توافق طرفین امضاء شده است ، افزایش نرخ گیربکس نیمه سنگین به صورت پلکانی خواهد بود که در هر سه ماه در صورت افزایش نرخ ، در سامانه کدال افشای لازم انجام خواهد گرفت . شایان ذکر است که این موضوع و افزایش نرخ ، تاثیر قابل توجهی در سودوزیان اعلامی شرکت نخواهد داشت .




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0