سهامیاب - آموزش بورس
1400/05/19
08:59
#خودروسازی 🚦خودروسازان بورس تهران پس از فراز و نشیب روزهای اخیر که حاصل آن اصلاح نزدیک به 10 درصدی بوده است، خود را برای یک حرکت رو به جلوی جدید آ...

#خودروسازی



🚦خودروسازان بورس تهران پس از فراز و نشیب روزهای اخیر که حاصل آن اصلاح نزدیک به ۱۰ درصدی بوده است، خود را برای یک حرکت رو به جلوی جدید آماده می‌کنند.



🚙در این گروه #خساپا پس از اصلاح ۶۱.۸ درصد از رشد اخیر، با افزایش تقاضا به خط روند نزولی خود نفوذ کرد. بر این اساس تثبیت سهم در قیمت‌های بیش از ۱۸۷ تومانی، عاملی برای پیشروی تا هدف نخست ۲۲۵ – ۲۳۰ تومانی خواهد بود.



🚗در سوی دیگر #خگستر با حفظ کف ۲۵۰ تومانی در گام اول قابلیت دستیابی به تارگت ۲۹۰ تومانی و سپس ۳۴۰ تومانی را دارا می‌باشد. همچنین #خپارس که پیش‌تر حداقل تارگت ۱۳۰ تومان (ارزش دفتری) را برای سهم عنوان کردیم با اصلاح در قالب ABC می‌تواند حرکت شارپی داشته باشد.



🌀اما در گروه قطعه‌سازی #خکمک را داریم که پس از ریزش ۸۰ درصدی از سقف تاریخی در حال تشکیل الگوی کف دوقلو می‌باشد. این سهم در صورت گذر از مقاومت ۱.۹۵۰ تومانی راهی هدف ۲.۴۰۰ تومانی خواهد شد. و در نهایت اشاره به #خمحرکه داشته باشیم. سقوط این سهم اندکی بیشتر از خکمک بوده است. برای این این کمک‌فنر ساز پیشروی تا قیمت‌‌های ۵۲۰ تومانی مورد انتظار است.



انتهای خبر

0
0