آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
00:10
فروش بیش از ۹۰ میلیون دلار سهام کوینبیس، توسط مدیران اجرایی این صرافی!

در بحبوحه سقوط قیمت رمزارزها، پس از رشد…

در بحبوحه سقوط قیمت رمزارزها، پس از رشد صعودی در اکتبر و نوامبر ۲۰۲۱ (مهر و آبان)، داده‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نشان می‌دهد که مدیران کوینبیس (Coinbase) در سه ماه گذشته در فروش بوده‌اند. به طور کلی، بیش از ۹۰ میلیون دلار کوین(COIN) توسط خودی ها از این صرافی خارج شده است.


فروش COIN توسط مدیران اجرایی


بر اساس پرونده اخیر در SEC، فرد ارسام(Fred Ehrsam)، بنیانگذار Coinbase و سوروجیت چاترجی(Surojit Chatterjee)، مدیر ارشد محصول، سهام کوین به ارزش بیش از ۴۰ میلیون دلار را در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر) فروختند.


Ehrsam و Chatterjee به ترتیب سهامی به ارزش ۳۱,۳۶۹,۹۹۱ و ۹,۰۰۷,۷۹۷ دلار فروختند. جنیفر جونز(Jennifer Jones)، مدیر ارشد حسابداری نیز سهام کوین را به ارزش ۲۵۳,۶۰۶ دلار در طول این ماه فروخت.


این فروش در مقایسه با کل معاملات در سهام کوینبیس، ناچیز است. با این حال، تحلیلگران بر این باورند که این امر نشان دهنده کاهش اعتماد افراد داخلی و سرمایه گذاران اولیه در اولین صرافی عمومی ارز دیجیتال در ایالات متحده است.


Ehrsam پیشتاز فروش است


اسناد نشان می‌دهد که Ehrsam بیشترین فروش را در چهارم نوامبر سال گذشته(۱۳ آبان)، به ارزش بیش از ۶۳ میلیون دلار انجام داده است.


این فروش های Coinbase در سه ماه گذشته در مجموع بیش از ۳۳۱ میلیون دلار بوده است، در حالی که هیچ خریدی توسط آنها در این مدت انجام نشده است.


دستورالعمل SEC، مدیران شرکت و سهامداران با ۱۰ درصد یا بیشتر را ملزم می کند تا جزئیات معاملات خود را به این تنظیم کننده گزارش دهند.


سهام COIN در تلاطم


از زمان عرضه آن در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰)، عملکرد سهام Coinbase، مطابق با حرکات کلی بازار بوده است.


بر اساس اطلاعات عمومی، این سهام، اولین روز معاملاتی خود را با قیمت ۳۸۱ دلار افتتاح کرد، به بالاترین رقم ۴۳۰ دلار رسید و با قیمت ۳۱۰ دلار به پایان رساند.


با این حال، در هفته اول ماه می(اردیبهشت)، زمانی که بیت کوین شروع به فروپاشی خود کرده بود، به زیر ۳۰۰ دلار رسید. در ۴ می(۱۴ اردیبهشت)، سهام کوین در ۲۹۲ دلار باز شد و با وجود افزایش اولیه، روز را با ۲۷۵ دلار بسته است. در ۱۹ اکتبر(۲۷ مهر) دوباره به محدوده ۳۰۰ دلاری رسید، با قیمت ۳۰۰ دلار شروع شد و به ۳۰۸ دلار افزایش یافت.


با حرکت صعودی بازار در ماه های اکتبر و نوامبر، COIN قلمروی ۳۰۰ دلاری را حفظ کرد و در ۹ نوامبر(۱۸ آبان) به اوج خود، یعنی ۳۶۹ دلار رسید. با این حال، اصلاح بازار کریپتو که در اوایل دسامبر(اواسط آذر) آغاز شد، بر این سهام نیز تاثیر گذاشته است. COIN اکثر اوقات خود را زیر ۳۰۰ دلار سپری کرده است و حتی در ۷ ژانویه(۱۷ دی) به زیر ۲۴۰ دلار کاهش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0