رمزارز نیوز
1402/03/13
15:30
همکاری ترون و اتریوم؛ تاثیر آن بر بازار رمزارزها چگونه خواهد بود؟

پل BitTorrent به طور موفقیت‌آمیزی جابجایی سریع و آسان دارایی‌ها بین بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم… مطالعه مطلب ...

پل BitTorrent به طور موفقیت‌آمیزی جابجایی سریع و آسان دارایی‌ها بین بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) و ترون را فراهم می‌کند. به این ترتیب، این پل، نقدینگی بیشتری را برای رمزارز اصلی شبکه ترون ایجاد خواهد کرد و استفاده از آن را در پروتکل‌های دیفای افزایش خواهد داد.


به دنبال انتشار این خبر، قیمت رمزارز ترون (TRX) نزدیک به ۱۲ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.


در حال حاضر، اتریوم بزرگترین اکوسیستم دیفای است که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در بیش از ۸۰۰ پروتکل آن معادل ۸۰ میلیارد دلار است. از نظر ارزش دارایی‌های قفل‌شده، ترون در جایگاه دوم قرار دارد و ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در ۲۲ پروتکل آن معادل ۵.۶۱ میلیارد دلار است.


جاستین سان، بنیانگذار ترون، اخیرا در توییتر اعلام کرد که تعداد تراکنش‌های روزانه در بلاکچین ترون به بیش از ۱۱ میلیون تراکنش در تاریخ ۳۱ می رسیده است.


جاستین سان، همچنین به عنوان بنیانگذار ترون و سهامدار Huobi بیان داشت که اجازه معامله رمزارزها برای مشتریان خرد در هنگ کنگ یک گام بزرگ برای این صنعت در چین خواهد بود. جاستین سان معتقد است که Huobi می‌تواند مجوز فعالیت در این کشور را بین ۶ تا ۱۲ ماه آینده دریافت کند. این صرافی در هفته گذشته درخواستی برای تبدیل شدن به یک ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) ارائه کرده است.


همانطور که قبلا نیز در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده است، هنگ کنگ در راه تبدیل شدن به عنوان یک مرکز رمزارزی در جهان قرار دارد و از پنجشنبه (یکم ژوئن) با شروع پذیرش درخواست‌ها برای صدور مجوزهای راه‌اندازی صرافی و بورس، به این هدف نزدیکتر شده است.


انتهای خبر

0
0