آکادمی هلاکوئی
1400/04/01
11:13
تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ سه شنبه ۱ تیر

بیت کوین نتوانست سطوح قیمت بالاتر از ۳۳۰۰۰…

بیت کوین نتوانست سطوح قیمت بالاتر از ۳۳۰۰۰ دلار را حفظ کند و اینگونه روند نزولی خود را ادامه داد. BTC سطوح حمایتی ۳۲۵۰۰ و ۳۲۰۰۰ دلار را شکست تا به یک منطقه نزولی وارد شود.


ریزش قیمت حتی تا زیر سطح ۳۱۵۰۰ دلار ادامه یافت و کاملا زیر میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ قرار گرفت. این ارز بعد از کف سازی در حدود ۳۱۳۱۰ دلار اخیرا یک اصلاح صعودی را آغاز کرده است. بیت کوین اکنون دوباره به سطح مقاومت ۳۲۰۰۰ و ۳۲۵۰۰ دلار رسیده است.


علاوه بر این، قیمت بالاتر از سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی حرکت نزولی سقف نوسانی ۳۶۱۷۰ دلار تا کف قیمت ۳۱۳۱۰ دلار شکسته شد. اولین مقاومت در برابر روند صعودی این ارز نزدیک به سطح ۳۳۸۰۰ دلار قرار دارد (منطقه شکست اخیر).


نمودار بیتکوین 12 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ سه شنبه 1 تیر

سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی حرکت نزولی ۳۶۱۷۰ دلار به ۳۱۳۱۰ دلار در نزدیکی سطح ۳۳۸۰۰ دلار است. مقاومت اصلی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۳۵۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی۱۰۰ در حال شکل گیری است. در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD نیز یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۳۵۱۰۰ دلار تشکیل شده است.


بنابراین ، احتمالا گاوهای بیت کوین در نزدیکی منطقه ۳۵۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ با مقاومت شدیدی روبرو می شوند. مقاومت اصلی بعدی در برابر صعود این ارز در تراز ۳۶۲۰۰ دلار قرار دارد.


اگر بیت کوین نتواند مقاومت ۳۳۸۰۰ دلاری یا مقاومت خط روند را پشت سر بگذارد، احتمالا همچنان روند نزولی خود را ادامه می دهد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۳۲۰۰۰ دلار خواهد بود.


حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۱۵۰۰ دلار می باشد. شکست نزولی قیمت زیر تراز ۳۱۵۰۰ دلار می تواند راه را برای کاهش هرچه بیشتر قیمت باز کند. در این حالت، ممکن است قیمت حتی تراز ۳۰۰۰۰ دلار را نیز لمس کند.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم به سمت منطقه صعودی حرکت می کند.


RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD از سطح ۵۰ در حال کاهش است.


حمایت های اصلی: ۳۲۰۰۰ دلار و ۳۱۵۰۰ دلار


مقاومت های اصلی: ۳۳۸۰۰، ۳۴۰۰۰ و ۳۵۰۰۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: newsbtc



انتهای خبر

0
0