رمزارز نیوز
1400/10/27
16:03
احتمال افزایش قیمت ریپل!

ظاهرا همزمان با پیروزی‌های شرکت Ripple در دادگاه، معامله‌گران بیشتری به توکن XRP ایمان آورده‌اند و این از تراکنش‌های بزرگی که از… مطالعه مطلب ...

ظاهرا همزمان با پیروزی‌های شرکت Ripple در دادگاه، معامله‌گران بیشتری به توکن XRP ایمان آورده‌اند و این از تراکنش‌های بزرگی که از صرافی‌های متمرکز مختلف انجام گرفته، قابل مشاهده است.


در تراکنش‌هایی که ساعاتی قبل در شبکه بلاکچین ریپل ثبت شده، مشخص است که معامله‌گر ناشناس ۴۰ میلیون دلار از این توکن را از صرافی بایننس خارج کرده است. این آدرس که به عبارت “t۶JPxr” ختم می‌شود، محتوی ۵۲۰ میلیون واحد XRP است که از نوامبر سال گذشته تاکنون جمع آوری و استیک کرده است.


این آدرس کیف پول توسط شبکه نام‌گذاری نشده است و این یعنی صاحب آن برای عموم مردم ناشناس خواهد بود. البته این آدرس به طور مداوم تراکنش‌هایی را از صرافی بایننس دریافت کرده و این باعث شده برخی از کاربران تصور کنند که این کیف پول متعلق به خود صرافی بوده و برای انتقال دارایی در آن به کار می‌رود.


۵۰ میلیون دلار ریپل دیگر!

در حالیکه برخی از معامله‌گران و سرمایه‌گذارن تصمیم به برداشت ریپل خود از صرافی بایننس گرفته اند، چند معامله‌گر دیگر تصمیم به گرفتند که دارایی خود را در کیف پول آنلاین این پلتفرم معاملاتی نگه دارند، زیرا یک نفر ۵۰ میلیون واحد XRP را وارد این صرافی کرده است. هنوز مشخص نیست که این مقدار دارایی فروخته شده یا خیر.


40 Million Worth of XRP Withdrawn

نمودار قیمت ریپل کیف پولی که این تراکنش را انجام داده، حالا فقط ۵ میلیون واحد ریپل دیگر دارد. لازم به ذکر است که این کیف پول هم مانند مورد قبلی فقط با صرافی بایننس کار کرده است و این گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه این کیف پول متعلق به خود صرافی است را افزایش داده است.


در حال حاضر، ریپل هیچ واکنشی نسبت به این تراکنش‌های بزرگ نشان نداده است و نوسانات قیمت روزانه در سطوح قبلی خود باقی مانده است. البته قیمت این دارایی در ۲۴ ساعت گذشته، ریزشی ۱ درصدی را ثبت کرده است. این دارایی از دسامبر سال گذشته تاکنون، همواره با روند کلی بازار همراه بوده و هیچ حرکت غیر معمولی در آن دیده نمی‌شود.


انتهای خبر

0
0