بورس۲۴
1402/03/02
15:11
ادامه روند ملایم مثبت بورس

امروز بازار متعادل تر از روز گذشته اما با برتری نمادهای مثبت همراه بود. ارزش معاملات خرد حدود ۱۱,۶ همت بود که نسبت به دیروز ۲ درصد افت کرد.

ادامه روند ملایم مثبت بورس

بورس۲۴ : امروز بازار متعادل تر از روز گذشته اما با برتری نمادهای مثبت همراه بود. ارزش معاملات خرد حدود ۱۱,۶ همت بود که نسبت به دیروز ۲ درصد افت کرد. پرمعامله ترین گروه های امروز خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، انبوه سازی، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی بودند.


حقیقی ها امروز حدود ۲۷۰ میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار کردند.


گروه های فعالیت های کمکی به نهادهای مالی، خودرو و ساخت قطعات و سیمانی صدرنشین بیشترین ورود پول خرد شدند. عمده ترین تزریق نقدینگی حقوقی به گروه های فرآورده های نفتی و بانک ها و موسسات صورت گرفت.


حقیقی ها بیش از همه خپویش، ثبهساز، انرژی، وکغدیر، فرابورس، ومعادن، اخابر، وبیمه، زفکا و ثشاهد را از سهامداران عمده خریدند. حقوقی ها بیشترین تمرکز خود را روی حمایت از شپنا، ثپردیس، وشهر، وتجارت، وبصادر، حکشتی، شتران، خاور و شگویا قرار دارند.


شاخص کل در ادامه روند صعودی ملایم اخیر خود امروز هم ۱۲ هزار واحد دیگیر رشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار واحد رسید. اخابر، میدکو، ومعادن و وکغدیر بیشترین نقش آفرینی را در این رشد داشتند. اما فملی، فولاد و فارس عمده ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.


شاخص هموزن نیز با بیش از ۱۴ هزار واحد افزایش تا بالای ارتفاع ۷۹۱ هزار واحد پیشروی کرد. شاخص فرابورس هم ۲۵۶ واحد مثبت خورد.

انتهای خبر

0
0