اقتصاد آنلاین
1400/02/15
15:46
کدال‌نگر ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰/ رشد ۲۹ درصدی سود تامین سرمایه بانک ملت

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. شرکت سیمان ساوه در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۵,۱۷۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۲۲درصدی داشته است. تملت در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۴۷۸ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۲۹درصدی داشته است.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«ختور»: شرکت رادیاتور ایران، افزایش سرمایه ۱۸۳درصدی شرکت از مبلغ ۳۰۰,۰۰۰میلیون ریال به‌مبلغ ۸۵۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی و از محل سود انباشته مبلغ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


«فجر»: شرکت فولاد امیر کبیر کاشان اعلام داشت با عنایت به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه و موافقت سازمان بورس واوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۰.۰۳.۲۴تمدید گردید.


اطلاعیه‌ها

«وگردش»: بانک گردشگری اعلام نمود پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بانک مرکزی ج.ا.ا مبنی بر تسعیر اقلام پولی دارایی و بدهی ارزی به استحضار می‌رساند با اعمال نرخ‌های قید شده در بخشنامه اخیر، قطعا بانک با افزایش درآمد مواجه خواهد گردید که با توجه به شناسایی و ثبت مبلغ ۳۴میلیارد ریال نتیجه تسعیر ارز در پایان سال ۱۳۹۹ به شرح فوق، تاثیر با اهمیتی بر صورت‌های مالی این بانک نخواهد داشت. همچنین بانک گردشگری اعلام نمود در نظر دارد در راستای رعایت قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب سال۱۳۹۴، نسبت به واگذاری بخشی از سرمایه گذاری های خود در شرکتهای نگین افق نیایش ۱۰۰٪-سرمایه گذاری و انبوه سازی پارس میکا کیش ۷۰٪-مجتمع صنعت فولاد بناب۶۶٪-نساجی کاشمر ۵۸٪-باشگاه گردشگری ایرانیان ۴۹٪-پرستیژلند ایران۳۱٪-تلاشگران اندیشه کاراد۲۰٪-تجارت بین الملل هم وطا آریا ۱۵٪ را با رعایت تمامی تشریفات و ضوابط و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران ( سهامی عام ) اقدام نماید.


«وشمال»: شرکت سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال اعلام نمود نماد «وحافظ» را به صورت عمده عرضه می نماید. تعداد سام قابل عرضه ۱۰۰۴۸۹۰۷ سهم، و قیمت پایه ۷۸۹۶۰ ریال در تاریخ ۱۱ خرداد ماه می‌باشد.


«وپارس»: بانک پارسیان در پی تعیین نرخ تسعیر ارز در اصلاحیه ای اعلام نمود با توجه به وضعیت مثبت باز ارزی بانک حدود ۳۳۲میلیون دلار در تاریخ ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ و همچنین با اعمال نرخ های قید شده در بخشنامه فوق الذکر و لحاظ هزینه مطالبات مشکوک الوصول و مالیات متعلقه، قطعا بانک با افزایش درآمد مواجه خواهد گردید که تعیین آثار واقعی آن بر صورت سود و زیان بانک، مستلزم تکمیل فرآیند تهیه صورت های مالی بانک و حسابرسی آن و نیز رسیدگی مقامات مالیاتی خواهد بود.


«بازرس»: شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران اعلام نمود برنده مناقصه ارائه خدمات بازرسی فنی و تضمین کیفیت کارگاهی و بازرسی شخص ثالث شرکت پتروشیمی بوشهر شده است.


«کیمیا»: شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران از توثیق تعداد ۶۳.۷۹۱.۷۲۵سهم شرکت زرین معدن آسیا به منظور دریافت تسهیلات و اخذ ضمانت‌نامه برای شرکتهای هم گروه خبر داد.


«کپرور»: شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس از خرید دو دستگاه فیلترپرس و یک دستگاه سرند به همراه متعلقات خبر داد.


گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«ساوه»: شرکت سیمان ساوه در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۵۱۷۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۲۲درصدی داشته است.


«دابور»: شرکت داروسازی ابوریحان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳۷۵۴ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۹درصدی داشته است.


«دکیمی»: شرکت کیمیدارو در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۰۹۱ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۹درصدی داشته است.


«قاسم»: شرکت قاسم ایران در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۹۹برای هر سهم ۹۶۰ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۴۱درصدی داشته است.


«تملت»: شرکت تامین سرمایه بانک ملت در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۴۷۸ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۲۹درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با ۳۱درصد رشد به ۶۰۹میلیارد تومان و سود خالص به ۵۲۶میلیارد تومان رسید.


انتهای خبر

0
0