بورس۲۴
1401/05/25
14:31
صرفه جویی یک میلیون یورویی «شیران» با استفاده از دانش فنی و توان داخلی

در سالی که به نام “تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان” مزین شد، بخشی با عنوان معاونت نوآوری و توسعه ایجاد شد تا با تعریف پروژه هایی با صرفه اقتصادی، در سودآوری شرکت و هدایت آن به سمت کارآفرینی و دانش افزایی گام بردارد.

صرفه جویی یک میلیون یورویی «شیران» با استفاده از دانش فنی و توان داخلی

بورس۲۴ : در سالی که به نام “تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان” مزین شد، بخشی با عنوان معاونت نوآوری و توسعه ایجاد شد تا با تعریف پروژه هایی با صرفه اقتصادی، در سودآوری شرکت و هدایت آن به سمت کارآفرینی و دانش افزایی گام بردارد.


یکی از پروژه های در حال انجام «شیران»، پروژه بازسازی reformer Tube واحد تولید هیدروژن است که مطابق برنامه ریزی های انجام شده شروع آن از فروردین ۱۴۰۱ و زمان بهره برداری از آن اسفند ۱۴۰۱ می باشد.


این تجهیز قبلا از منابع خارجی و با قیمتی حدود یک میلیون یورو خریداری می شده است.


با تکمیل این پروژه که بدست متخصصان داخل مجتمع در حال انجام است و با صرفه جویی ارزی حاصل از آن، آن هم در شرایط بسیار سخت و ظالمانه تحریم، افق روشن برنامه های توسعه ای شرکت را می توان ترسیم نمود.


گفتنی است این پروژه در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت را ثبت کرده است. هزینه انجام کل این پروژه حدود ۵ میلیارد تومان برآورد گردیده است که معادل حدود ۲۰ درصد هزینه خرید خارجی آن است.

انتهای خبر

0
0