رمزارز نیوز
1401/04/25
11:30
منتظر اصلاح قیمت یونی سواپ باشید!

آخرین الگوی موجود بر روی نمودار یونی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران باید پس از افزایش نزدیک به ۲۰٪ در هفته… مطالعه مطلب ...

آخرین الگوی موجود بر روی نمودار یونی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران باید پس از افزایش نزدیک به ۲۰٪ در هفته گذشته، برای اصلاح آماده باشند.


سقوط ۴۵ درصدی قیمت یونی در پیش است؟

به گزارش سایت کوین تلگراف، قیمت یونی از اواسط ماه ژوئن یک روند صعودی را طی کرده و حال، به نظر می‌رسد یک کنج صعودی را شکل داده است. تحلیلگران این الگو را یک الگوی برگشت نزولی می‌دانند.


الگوی کنج صعودی، پس از شکستن قیمت به زیر خط روند پایین، برطرف می‌شود. معامله‌گران معمولا هدف نزولی کنج در حال افزایش را با اضافه کردن فاصله بین خط روند بالا و پایین آن از نقطه شکست محاسبه می‌کنند.


UNI-risks-45-crash-despite-robinhood-listing

نمودار قیمت روزانه UNI/USD با الگوی کنج صعودی این باعث می‌شود که هدف نزولی یونی تا سپتامبر ۲۰۲۲ به ۳.۸ دلار برسد که در صورت شروع شکست نزدیک به ۶.۵۲ دلار، ۴۵ درصد نسبت به قیمت ۱۵ جولای کاهش می‌یابد. با این حال، اگر شکست از نقطه اوج شروع شود، یعنی جایی که خطوط روند کنج همگرا می شوند، هدف به سمت ۴.۶۵ دلار تغییر می‌کند. این موضوع منجر به کاهش ۳۲.۲۵ درصدی نسبت به قیمت ۱۵ جولای می‌شود.


جالب اینجاست که یک کنج صعودی دیگر نیز بین فوریه و آوریل تشکیل شده بود. این الگو با ۷۰ درصد افت قیمت مواجه شد که ارزش یونی را از حدود ۱۲.۵۰ دلار به ۳.۵۶ دلار در هر واحد رساند.


کاتالیزورهای صعودی قیمت رمزارز یونی

به طور همزمان، یونی سواپ الگوی سر و شانه معکوس (IH&S) را با هدف صعود تا حدود ۹.۵۰ دلار ترسیم کرده که ۴۰ درصد نسبت به سطح قیمت فعلی بیشتر است.


UNI-risks-45-crash-despite-robinhood-listing

نمودار قیمت روزانه یونی به دلار با الگوی IH&S این الگوی صعودی یک پشتوانه اساسی دارد و آن هم، Robinhood است. قابل ذکر است که این اپلیکیشن معاملاتی بدون کارمزد مستقر در ایالات متحده در ۱۴ جولای اعلام کرد که یونی را به سبد ارزهای دیجیتال خود و برای ۲۲.۸ میلیون سرمایه‌گذار خرده‌فروش اضافه کرده است.


با این حال، همانطور که بازار در مورد شیبا اینو شاهد بوده است، فهرست شدن در این صرافی یک دوره صعودی طولانی مدت را تضمین نمی‌کند. قابل ذکر است، تصمیم این شرکت برای فهرست کردن شیبا به افزایش تقریبا ۲۰ درصدی این توکن در ۱۲ آوریل کمک کرد، اما نتوانست به آن کمک کند تا سود خود را حفظ کند. قیمت شیبا از زمان عرضه در این صرافی تقریبا ۶۰ درصد سقوط کرده است.


انتهای خبر

0
0