آکادمی هلاکوئی
1401/03/24
19:00
ایجاد یک گروه مشورتی توسط صرافی های کره جنوبی

پنج صرافی بزرگ رمزارزها در کره جنوبی بر…

پنج صرافی بزرگ رمزارزها در کره جنوبی بر اساس تصمیم جدید خود، قصد دارند یک نهاد مشورتی ایجاد کنند که وظیفه آن جلوگیری از تکرار یک فروپاشی مشابه دیگر مانند Terra ا ست. صرافی ها گفتند که نهاد مشورتی با اعمال استانداردهای مورد توافق به این امر دست خواهد یافت.


به گزارش یونهاپ نیوز، این طرح صرافی ها در نشست حزبی-حکومتی که اخیرا در مجلس شورای ملی برگزار شد، رونمایی شده است.


تصمیم پنج صرافی، یعنی Upbit، Bithumb، Coinone، Korbit و Gopax، تنها چند هفته پس از آن اتخاذ شد که آن ها به دلیل بی تفاوتی نسبت به سقوط رمزارز سابق LUNA و استیبل کوین terrausd (UST) مورد انتقاد قرار گرفتند. بر اساس این گزارش، پنج صرافی ابتدا قبل از راه اندازی دستورالعمل های غربالگری، مراحل آماده سازی متفاوتی را انجام خواهند داد و برخی از این مراحل شامل امضای یک توافق نامه تجاری و همچنین بهبود استانداردهای مرتبط با لیست کردن است.


بررسی توکن ها از جهت طرح های پانزی


در همین حال، گزارش کره ای همچنین نشان داد که این نهاد مشورتی متشکل از مدیران عامل پنج صرافی و گروه های کاری مرتبط خواهد بود. علاوه بر انطباق و نظارت بر بازار، این شورا همچنین یک سیستم هشدار آماده میکند، استانداردهای حذف از فهرست را تعیین می‌کند و اطلاعاتی در مورد وایت پیپرهای رمزارزها ارائه می‌کند.


در این گزارش آمده است: انتظار می‌رود این شورا دستورالعمل‌هایی را صادر کند که هنگام فهرست بندی رمزارزها و همچنین هنگام بررسی توکن ها برای هر گونه نشانه ای از طرح پانزی استفاده شود. صرافی‌ها که اخیرا اعلام کرده‌اند لایت کوین (LTC) را از فهرست حذف کرده اند، متعهد شده اند که در صورت وقوع بحران دیگری که شبیه به پیامد ترا باشد، با یکدیگر همکاری کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0