رمزارز نیوز
1400/12/24
14:20
در سال ۲۰۲۲ به سراغ کدام آلت کوین‌ها برویم؟

به گفته کارشناسان صنعت کریپتو، کاهش تسلط بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار، می‌تواند راه… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


۱. ترا ۲. اولانچ ۳. کازماس ۴. فانتوم ۵. چیلیز به گفته کارشناسان صنعت کریپتو، کاهش تسلط بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار، می‌تواند راه را برای کسب دستاوردهای بیشتر توسط آلت کوین‌ها هموار کند.


به گزارش سایت فورکست، در حالی که هیچ تهدید قریب‌الوقوعی مبنی بر سرنگونی بیت کوین وجود ندارد، اما داده‌ها نشان می‌دهند که با رشد صنعت کریپتو، آلت کوین‌ها آینده درخشانی خواهند داشت. برخی تحلیلگران حتی حدس می‌زنند که اتریوم در نهایت ممکن است جایگاه اول بازار را از بیت کوین بگیرد.


جدای از چشم‌انداز مثبت برای اتریوم، تحلیلگران همچنین ترا، اولانچ، کازماس، فانتوم و چیلیز را هم به عنوان رمزارزهایی معرفی می‌کنند که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد و چشم‌انداز مثبت خود، ممکن است عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند.


۱. ترا

بلاکچین مبتنی بر قرارداد هوشمند ترا و رمزارز LUNA آن، اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. طبق داده‌ها، ترا از لحاظ ارزش کل داریی قفل‌شده (TVL) در بخش امور مالی غیرمتمرکز، پس از اتریوم قرار دارد.


اکوسیستم استیبل کوین ترا، UST، هم به عنوان نسل بعدی پول دیجیتال معرفی می‌شود؛ چون خرج کردن آن آسان بوده، کارمزد کمی دارد و امکان انجام تراکنش‌های سریع و برون‌مرزی را هم فراهم می‌کند. به ازای هر UST که ضرب می‌شود، مقدار معادل آن در قالب LUNA سوزانده می‌شود. این کاهش عرضه با تقاضای ثابت منجر به افزایش قیمت رمزارز لونا می‌شود.


۲. اولانچ

اولانچ یک پلتفرم مبتنی بر قرارداد هوشمند و قابل برنامه‌ریزی برای برنامه‌های غیرمتمرکز است که کارشناسان صنعت کریپتو، مزایای متعدد آن را تحسین می‌کنند. به گفته تحلیلگران، تراکنش‌های سریع با کارمزد کم و سهولت اتصال به اتریوم، اولانچ را به سرعت به یک رهبر بازار تبدیل کرده است. واضح است که بازار به دنبال جایگزین‌های ارزان‌تری برای اتریوم با تاکید بر سهولت استفاده و معتبر بودن آن است. اولانچ می‌تواند تراکنش‌ها را در کمتر از دو ثانیه تایید کند و به عنوان یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های قرارداد هوشمند شناخته می‌شود.


۳. کازماس

کازماس بیشتر به دلیل ارائه اکوسیستمی از بلاکچین‌ها که قادر به همکاری و تعامل با یکدیگر هستند، شناخته می‌شود. کازماس و رمزارز ATOM آن، به عنوان یک پروتکل ارتباطی میان بلاکچین‌های مستقل و مختلف عمل می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند که برای موفقیت کل صنعت کریپتو ضروری است.


۴. فانتوم

فانتوم نیز یک توکن مبتنی بر قرارداد هوشمند است که سال گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرد. به گفته تحلیلگران، این بلاکچین لایه اول به دلیل کارمزد گس کمتر و مقیاس‌پذیری بیشتر خود، می‌تواند سهم قابل‌توجهی از بازار اتریوم را در اختیار بگیرد.


با این حال، پس از انتشار اخباری مبنی بر این‌که آنتون نیل و آندره کرونژ قصد دارند از این پروژه خارج شوند، چشم‌انداز فانتوم تغییر کرده است. به دنبال انتشار این خبر، قیمت توکن فانتوم بیش از ۲۱ درصد کاهش یافت.


۵. چیلیز

توکن‌های هواداری نیز این روزها محبوبیت زیادی را در میان کاربران به دست آورده و تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد. یکی از برجسته‌ترین توکن‌های این بخش، چیلیز (CZH) است؛ یک توکن مرتبط با پلتفرم Socios.com که با بیش از ۱۲۰ سازمان ورزشی بزرگ از جمله لیگ ملی فوتبال ایالات متحده، اتحادیه ملی بسکتبال و اتحادیه فوتبال اروپا، همکاری می‌کند.


یکی از موارد اصلی استفاده از پلتفرم Socios.com، استفاده از آن برای توسعه توکن‌های هواداری باشگاه‌های بزرگ فوتبال، مانند بارسلونا، یوونتوس، پاری سن ژرمن و غیره، بوده است. بنابراین، انتظار می‌رود که این پلتفرم و توکن آن نیز موفقیت‌های زیادی را تا اواخر امسال به دست آورند.


انتهای خبر

0
0