اخبار اکس نوین
1400/08/29
00:00
کریستوفر والر: بیشتر ارزهای دیجیتال بی ارزش هستند

اکس نوین: کریستوفر والر، عضو شورای حکام فدرال رزرو آمریکا معتقد است اکقر ۶۰۰۰ ارز دیجیتال موجود بی ارزش هستند. وی روز جمعه در مرکز ثبات مالی نیویورک در این رابطه گفت: شما می توانید هرچه می خواهید صادر کنید ولی اگ کسی به آن باور نداشته باشد، قیمت آن به صفر خواهد رسید. در حالی که والر معتقد است ارزهای دیجیتال توقف ناپذیر هستند چراکه هرکسی می تواند ارز جدیدی ساخته و آن را عرضه کند، وی مدعی است این کلاس دارایی تهدیدی برای سیستم مالی محسوب نمی شود چراکه اکثر آنها بی ارزش هستند. به گفته والر، آن دسته از ارزهای دیجیتالی که توسط مردم انتخاب می شوند…

اکس نوین : کریستوفر والر، عضو شورای حکام فدرال رزرو آمریکا معتقد است اکقر ۶۰۰۰ ارز دیجیتال موجود بی ارزش هستند.


وی روز جمعه در مرکز ثبات مالی نیویورک در این رابطه گفت:


شما می توانید هرچه می خواهید صادر کنید ولی اگ کسی به آن باور نداشته باشد، قیمت آن به صفر خواهد رسید.


در حالی که والر معتقد است ارزهای دیجیتال توقف ناپذیر هستند چراکه هرکسی می تواند ارز جدیدی ساخته و آن را عرضه کند، وی مدعی است این کلاس دارایی تهدیدی برای سیستم مالی محسوب نمی شود چراکه اکثر آنها بی ارزش هستند.


به گفته والر، آن دسته از ارزهای دیجیتالی که توسط مردم انتخاب می شوند در نهایت مانند طلای الکترونیکی خواهند شد. عضو شورای حکام فدرال رزرو معتقد است اگرچه بزرگترین ارز دیجیتال بازار فاقد ارزش ذاتی است، نسخه دیجیتالی طلاست.


وی در این رابطه اظهار داشت:


بیت کوین برای من اساسا طلای الکترونیکی است. این یک دارایی است که مردم آن را می خرند. آنها امیدوارند که قیمت افزایش و کاهش یابد. هیچ ارزش ذاتی ندارد اما اشکالی هم در آن وجود ندارد.


وی در ادامه به قیاس بین بهترین ارزهای دیجیتال با کارت های بیس بال و هنر پرداخت و گفت:


همه جور چیزی وجود دارد. این همه دارایی دیجیتال وجود دارد که برای من در این مرحله تکرار می شوند.


اظهارات کریستوفر والر در حالی مطرح می شود که در ماه مارس، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بیت کوین را جایگزینی برای طلا خواند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0