بورس پرس
1400/08/25
00:00
موافقت سازمان بورس با اعطای مجوز نهاد مالی به شرکت بازار پایه ای

شرکت حاضر در بازار پایه از صدور مجوز مشمولیت نهاد مالی از سوی اداره امور شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ سازمان بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت آهن و فولاد میلاد از صدور مجوز مشمولیت نهاد مالی از سوی اداره امور شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ سازمان بورس خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.


براین اساس، "بمیلا" اعلام کرد: جلسه هیات مدیره شنبه ۲۲ آبان با حضور تمامی اعضا برگزار شد و پیرو تصمیمات قبلی، فراخور فضای اقتصادی و کسب انتفاع از فرصت‌های پیش‌رو و فراهم آمدن حوزه های مختلف جهت سرمایه گذاری عملا ماهیت شرکت در حال تغییر به شرکت هلدینگ هدایت شده است.


لذا در راستای اجرای مفاد قانون بازار اوراق بهادار و دستورالعمل های مربوطه از جمله شناسایی و ثبت شرکت های نهاد مالی سرمایه‌گذاری یا هلدینگ این شرکت اقدام به مکاتبه با سازمان بورس کرد که مشمول تشخیص داده و هیات مدیره به مدیرعامل تکلیف کرد علاوه بر تکمیل مدارک لازم و پیگیری اجرایی این روند با عنایت به صرفه و صلاح سهامداران، مقدمات برگزاری مجمع فوق‌العاده و تصویب تغییرات لازم در اساسنامه طبق قوانین سازمان و سایر قوانین موضوعه اقدامات لازم را اجرا کند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0