فرارسانه
1401/02/25
15:31
📆در معاملات دومین روز کاری هفته فرابورس (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌‌ماه) ✅ خرید و فروش ۲ هزار و ۵۶۹ میلیارد تومان سهم در فرابورس 📌در دادوستدهای دومین ...

📆در معاملات دومین روز کاری هفته فرابورس (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌‌ماه)



✅ خرید و فروش ۲ هزار و ۵۶۹ میلیارد تومان سهم در فرابورس



📌در دادوستدهای دومین روز کاری هفته سرمایه‌گذاران فرابورس بالغ بر ۲ هزار و ۵۶۹ میلیارد تومان انواع برگه سهام را خریدوفروش کردند.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، سرمایه‌گذاران بیش از ۶ هزار میلیارد تومان انواع دارایی مالی را دست‌به‌دست کردند که حجم این دادوستدها نیز ۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ورقه بود و در بیش از ۴۳۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.



بررسی آمار معاملات نشان می‌دهد امروز ۴.۴۱۹ میلیارد برگه سهم به ارزش دو هزار و ۵۶۹ میلیارد تومان خریدوفروش شد. همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی نیز ۵.۸ میلیون برگه به ارزش ۴۴۴ میلیارد تومان معاملات به ثبت رسید و در جریان معاملات عملیات بازار باز بانک مرکزی نزدیک به ۱۸ میلیون ورقه به ارزش هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان معامله شد.



آیفکس، امروز این متغیر ۸۷ واحد پایین آمد و در عدد ۲۱ هزار و ۴۸۹ قرار گرفت. نماد غدیس عنوان بیشترین کاهش قیمت را عهده‌دار شد تا در کنار مفاخر، غمینو، تاپکیش، غصینو، غگلپا و قاسم نقش مهمی در افت شاخص در روز جاری بازی کنند.


همچنین در پایان روز کاری هفته نمادهای فزر، آریا، کرمان، زقیام، تلیسه و تجلی پرتراکنش‌ترین نمادهای روز جاری بودند.



در گردونه معاملات این روز، زدشت بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد و زفکا، زشگزا، دبالک، زقیام و کتوکا به ترتیب در رده‌های دیگر جدول بیشترین افزایش قیمت قرار گرفتند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0