تدبیر فردا
1399/09/16
20:33
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆‌99/09/16 با سلام خدمت دوستان بازار امروز نیز به خوبی و طبق انتظار پیش رفت. بازار خوبی داشتیم که رفته رفته پرحجم تر می شد و عد...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆‌۹۹/۰۹/۱۶



با سلام خدمت دوستان


بازار امروز نیز به خوبی و طبق انتظار پیش رفت.


بازار خوبی داشتیم که رفته رفته پرحجم تر می شد و عدد بهتری از شاخص را ثبت می کرد، به کمک سهام شاخص ساز بازار توانست وارد محدوده ی ۱.۵ ملیون واحد شود.



#طبق ‌بررسی‌های‌قبلی شاخص کل یک مقاومت مهم را در ۱.۵۲ ملیون واحد داشتیم که با رسیدن به این نقطه، بازار در آخر وقت متعادل شد حالا #مهمترین‌احتمالی که می دهیم ( احتمالات و استراتژی های حرکت شاخص کل قبلا در پست های بالا بررسی شده است ) این هست که زیاد در این محدوده فرصت اصلاح نداشته باشد چون قبل از آن چند روزی فرصت به شاخص داده شده بود و الان هدف بعدی را ورود سریع به محدوده ی ۱.۶ ملیون قرار می دهیم.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



خب برای فردا بازار #درابتدا متعادل رو پیش بینی میکنیم که رفته رفته مثبت شود و دوباره افزایش تقاضا در بسیاری از سهام صورت گرفته و بازار خود را به سمت صعود سوق می دهد.



#شاخص‌نیز با مثبت شروع میکند و کمکم رفتار بهتری را از خود نشان می دهد.



#فردابازاری‌بسیار پرحجم تر از امروز رو انتظار خواهیم داشت و همچنین معاملاتی بهتر و از روزهایی خواهد بود که استراتژی های خوب معاملاتی را در ریز معاملات سهام مشاهده خواهیم کرد.


#درموردشاخص‌کل هم بالا توضیحی دادیم، بعد گذر از این محدوده ی مقاومتی محدوده ی مقاومتی مهم بعدی ۱.۶۸ ملیون واحد خواهد بود.


(پیش بینی رسیدن سریع به پله ی ۱.۶ ملیون واحد را داریم).



موفق باشید



《《 》》



انتهای خبر

0
0